  • 1. Data: 2004-06-10 16:33:53
    Temat: zaświadczenie o pracy na roli - parę pytań
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Witam,

    mam parę pytań do Dz. U. Nr 54 poz 310. z 1990r., przepis mówiący o
    wliczaniu okresów pracy na roli do emerytury.
    1. Jaka powinna byc minimalna powierzchnia gospodarstwa?
    2. Czy musiało być ono własnością rodziców?
    3. Czy koniecznie trzeba było przejąć owo gospodarstwo?

    Będę wdzięczna za odpowiedzi.

    pozdr

    cherokee

  • 2. Data: 2004-06-11 20:45:24
    Temat: Re: zaświadczenie o pracy na roli - parę pytań
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
    wiadomości news:caa2f8$2n8$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam,
    >
    > mam parę pytań do Dz. U. Nr 54 poz 310. z 1990r.,

    o co chciałeś ten dziennik zapytać
    odpowiedział ci ?

> [...]
    > 2. Czy musiało być ono własnością rodziców?
    > 3. Czy koniecznie trzeba było przejąć owo gospodarstwo?

    praca na gosp rolnym jets wliczana do emerytury z FUS na podstawie art. 10 i
    56 ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
    lub do emerytury rolniczej
    za długo by tłumaczyć wciągnij ustawę i zapytaj jeszcze raz

  • 3. Data: 2004-06-11 20:55:57
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > o co chciałeś ten dziennik zapytać
    > odpowiedział ci ?

    Zadał_a_m konkretne pytanie, dla ułatwienia podając Dz. U. z
    przepisem.
    Twoja odpowiedz nie jest IMHO wyczerpująca.

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2004-06-12 08:52:09
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cad66a$2ea$1@news.dialog.net.pl

    > [..................]
    > Zadał_a_m (...)

    "Pretensje do garbatego, że ma proste dzieci"
    Twój nick nic na temat płci nie mówi bo po
    prostu jest *bezpłciowy*

    > Twoja odpowiedz nie jest IMHO wyczerpująca.

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/1118.htm
    Art. 10

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze

  • 5. Data: 2004-06-12 09:21:59
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/1118.htm
    > Art. 10

    Akurat tutaj jest wszystko jasne. Ten drugi przepis, do którego
    postawiłam pytania nie jest dla mnie zrozumiały. Jest tam mowa o pracy
    w gospodarstwie, które się potem przejęło. Wiem, że w przynajmniej
    jednym przypadku uznano okres pracy w gospodarstwie rolnym, gdy nie
    zostało ono przejęte przez dziecko od rodziców na własność. Ale
    przepis jak na mój gust mówi co innego.
    Teraz pytam, czy konieczne jest przejęcie gospodarstwa na własność?

    pozdr

    cherokee

  • 6. Data: 2004-06-12 09:23:54
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Twój nick nic na temat płci nie mówi bo po
    > prostu jest *bezpłciowy*

    Za to treść postu jest dosyć jednoznaczna, przynajmniej w koncowej
    części:

  • 7. Data: 2004-06-12 11:15:55
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:caei0i$rkn$1@news.dialog.net.pl

    > [...........]
    > Za to treść postu jest dosyć jednoznaczna, przynajmniej w koncowej
    > części:
    > [............]

    Fakt, ale nie każdy na to zwraca uwagę_zauważa.
    Ja np., dopiero w chwili gdy na to zwróciłaś uwagę.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) ...na drodze leżał pies, obok niego

  • 8. Data: 2004-06-12 14:48:37
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    > Teraz pytam, czy konieczne jest przejęcie gospodarstwa na własność?

    Zgodnie z art. 10 ustawy o emeryturach i rentach z FUS nie jest konieczene
    aby być właścicielem do doliczenia okresu "rolniczego" do emerytury

  • 9. Data: 2004-06-12 20:13:26
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    > Zgodnie z art. 10 ustawy o emeryturach i rentach z FUS nie jest
    konieczene
    > aby być właścicielem do doliczenia okresu "rolniczego" do emerytury

    Ok. Mam nadzieję, że ten zapis będzie respektowany. Dzięki.

    pozdr

    cherokee

  • 10. Data: 2004-06-12 20:57:31
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
    wiadomości news:cafo54$kda$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > konieczene
    >
    > Ok. Mam nadzieję, że ten zapis będzie respektowany. Dzięki.

    przez kogo?