  • 51. Data: 2003-12-17 07:36:02
    Temat: Re: zakłócanie spokoju
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    .pl>, Renata Gołębiowska wrote:

    > Wiesz, trudno układać coś szczegółowo i opracowywać w myśli co jest
    > proste jak konstrukcja kija.

    Ale to przecież Ty napisałeś, że obmyślać (a propos
    premedytacji) trzeba szczegółowo.

    Renata

  • 52. Data: 2003-12-17 07:41:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brnehk$3r$1@inews.gazeta.pl>, Piotr 'Gerard' Machej wrote:

    > Znów przychodzi mi się zgodzić z innymi ;)

    No to pozostaje nam się różnić.

    > Bo ja wiem? Przy stacjach metra często są postoje.

    Przy mojej nie ma.

    > Metrem też chyba nie zdążyłaś,

    Miałam 5 minut zapasu, spóźniłam się ze 4min, więc jeszcze całkiem
    przyzwoicie i bez żadnych konsekwencji.

    > No ale skończmy już temat :) Sama przyznajesz, że pojechałaś na gapę,

    Przyznaję.

    > więc wszystkie następne posty są tylko próbą usprawiedliwienia się.

    Nie, to próba odczepienia rzepów, kt. przyczepiły mi się do ogona:)

    Renata

  • 53. Data: 2003-12-17 08:00:10
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <s...@1...acn.waw

    > Ale to przecież Ty napisałeś, że obmyślać (a propos
    > premedytacji) trzeba szczegółowo.

    A co to ma za znaczenie że ja? (pomijam że za PWNem). SKoro tego używasz
    to się z tym chyba zgadzasz :)

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2003-12-17 08:23:36
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <s...@1...acn.waw
    > Nie, to próba odczepienia rzepów, kt. przyczepiły mi się do ogona:)

    O, jak ładnie. Rzepy niektóre juz się odczepiają. Rzepy się przyczepiły bo
    dziwi je determinacja co poniektórych w nie nazywaniu rzeczy po imieniu.
    Choć może w sumie nie dziwi - dobre własne samopoczucie to w końcu ważna
    sprawa.

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2003-12-17 11:00:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <8...@z...router>, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > dziwi je determinacja co poniektórych w nie nazywaniu rzeczy po imieniu.
    > Choć może w sumie nie dziwi - dobre własne samopoczucie to w końcu ważna

    Oj i na oczy rzepom padło, to może powtórzę z większą mocą- :)))))

    Renata

  • 56. Data: 2003-12-17 11:02:19
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <a...@z...router>, Marcin Debowski wrote:

    > A co to ma za znaczenie że ja? (pomijam że za PWNem). SKoro tego używasz
    > to się z tym chyba zgadzasz :)

    Nie to oznacza tylko, że odnoszę się do _Twojej definicji_. No ale
    skoro sam PWN podaje, że premedytacja to obmyślanie, a obmyślać to
    szczegółowo opracowywać...

    Renata