  • 1. Data: 2003-12-12 10:39:51
    Temat: wezwanie do sadu
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    witam
    dostalem wezwanie do sadu w charakterze swiatka.
    jednak w tym czasie, jak sie okazalo na dzien przed, profesor wyznaczyl
    egzamin "ostatniej szansy", wiec postanowilem isc na egzam. nadmienie, ze
    sprawa dotyczy zlodzieja, ktory ukradl radio z samochodu a ja zeznania
    zlozylem juz na policji.
    co mi grozi za nieusprawiedliwiona nieobecnosc w sadzie?
    tak w praktyce!
    TIA
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-12 10:52:22
    Temat: Re: wezwanie do sadu
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik xmarcel napisał:

    > co mi grozi za nieusprawiedliwiona nieobecnosc w sadzie?
    > tak w praktyce!

    jeśli to pierwszy raz to ponowne wezwanie bez konsekwencji.
    Możliwa jest wprawdzie też grzywna do 500 zł,
    ale masz wtedy tydzień na usprawiedliwienie nieobecności i sąd podejmie
    decyzję, czy uchylić grzywnę.
    Najprawdopodobniej się zgodzi, jeśli uzasadnisz, a jeszcze lepiej jaokś
    udowodnisz, że naprawdę nie mogłeś iść do sądu, z powodu egzaminu.

    Pytanie czy profesor nie przełoży egzaminu

  • 3. Data: 2003-12-12 11:00:18
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > udowodnisz, że naprawdę nie mogłeś iść do sądu, z powodu egzaminu.
    >
    > Pytanie czy profesor nie przełoży egzaminu

    dzieki wielkie
    i jeszcze jedno pytanie - czy jest mozliwe, ze sad zdecyduje o odczytaniu
    moich zeznan z policji i juz mnie nie bedzie wzywal?
    uzupelnie jeszcze, ze
    1.zlodzieja zatrzymalismy na goracym uczynku
    2.odzyskano lup
    3.sa jeszcze inni swiatkowie
    pozdro

  • 4. Data: 2003-12-12 13:58:32
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moich zeznan z policji i juz mnie nie bedzie wzywal?
    > uzupelnie jeszcze, ze
    > 1.zlodzieja zatrzymalismy na goracym uczynku

    Istnieje taka możliwość, ale musisz popracować nad pisownią i językiem, bo
    egzaminu też nie zdasz.

  • 5. Data: 2003-12-12 15:24:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    *AnonimoPytajnik* <s...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:brchid$3ut$1@news.onet.pl

    > Istnieje taka możliwość, ale musisz popracować nad pisownią i językiem,
    > bo egzaminu też nie zdasz.

    ROTFL "Przyganiał...!" Ty już oblałeś egzamin...
    z kultury osobistej i usenetowej. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej