  • 1. Data: 2003-12-12 08:57:17
    Temat: KSH - jakie wydanie ??
    Od: "R_K" <i...@w...pl>

    Witam,

    Potrzebuje kupic Kodeks Spolek Handlowych i
    mam dylemat, poniewaz na rynku jest duzo wydan,
    zroznicowanych pod wzgledem ceny,jak i tresci komentarza.
    Prosze podpowiedzcie jakie wydanie jest najaktualniejsze,
    w mire jasno skomentowane
    i za rozsadna cene (ok. 60 zl max.).

    Musze KSH kupic dzis i nie chce zeby okazalo sie
    ze nie ma w ksiegarni proponowanej przez Was
    pozycji, tak wiec poprosze moze o jakies 2-3
    w miare dobre wydania.

    pozdrawiam,
    R_K

  • 2. Data: 2003-12-12 15:00:34
    Temat: Re: KSH - jakie wydanie ??
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Potrzebuje kupic Kodeks Spolek Handlowych i
    > mam dylemat, poniewaz na rynku jest duzo wydan,
    > zroznicowanych pod wzgledem ceny,jak i tresci komentarza.

    jesli chcesz kupic KSH z komentarzem to chyba kompletnie sie nie orientujesz
    w cenach

    jesli bez komentarza to obojetne jest wydawnictwo... ja preferuje zolte
    wydania C.H. Becka

    pozdr
    Lukasz

  • 3. Data: 2003-12-16 16:42:26
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Lookasik wrote:

    > jesli chcesz kupic KSH z komentarzem to chyba kompletnie sie nie
    > orientujesz w cenach
    >
    > jesli bez komentarza to obojetne jest wydawnictwo... ja preferuje zolte
    > wydania C.H. Becka

    ja preferuję beckowskie wydania kieszonkowe - są gdzieś o połowę tańsze...

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 4. Data: 2003-12-16 16:43:33
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    R_K wrote:

> [...]
    > zroznicowanych pod wzgledem ceny,jak i tresci komentarza.
    > Prosze podpowiedzcie jakie wydanie jest najaktualniejsze,

    Co do komentarza, nie wydaje mi się, żebyś znalazł jakiś wart polecenia w
    takiej cenie. Dobre komentarze są w cenie od ok. 200 zł, ale możesz pokusić
    się o kupno jakiegoś podręcznika (np. wyd. Beck- niebieskie wydanie albo
    LexisNexis), tyle że wówczas oddzielnie musiałbyś kupić jeszcze kodeks (no
    albo wydrukować ze strony sejmowej ;))

    Pozdrawiam,
    Marysia