  • 1. Data: 2002-04-11 11:05:03
    Temat: Re: zagraniczne numery, kierowca Polak
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kris <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a93qee$bre$...@n...tpi.pl...
    > Witam!
    > mam takie pytanie: czy można prowadzić samochód, którego właścicielem jest
    > obcokrajowiec (więc oczywiście autko na zagranicznych blachach), kierowcom
    > miałby być Polak.

    Jezeli jestes ministrem w kancelarii prezydenta to wolno :-)

    Karol

  • 2. Data: 2002-04-11 12:06:22
    Temat: zagraniczne numery, kierowca Polak
    Od: "Kris" <s...@w...pl>

    Witam!
    mam takie pytanie: czy można prowadzić samochód, którego właścicielem jest
    obcokrajowiec (więc oczywiście autko na zagranicznych blachach), kierowcom
    miałby być Polak. Z tego co pamiętam kiedyś było to niedozwolone np. w
    przypadku samochodów na niemieckich numerach rejestracyjnych, chyba że z
    właścicielem tego pojazdu.
    z góry dzięki za odpowiedź!

  • 3. Data: 2002-04-11 12:17:25
    Od: "Kris" <s...@w...pl>

    niestety nie jestem (jeszcze :-))
    co się dzieje w sytuacji kiedy w takim przypadku zatrzymuje policja do
    kontroli? czego można albo należy się spodziewać?

  • 4. Data: 2002-04-11 14:50:53
    Od: "zbyszek9" <z...@p...onet.pl>

    > jest
    > kierowcom
    ==================
    Jeżeli nic się nie zmieniło w ostatnich tygodniach - to nadal nie wolno .
    Teoretycznie policjant zatrzymuje samochów - a odebrać może właściciel.

  • 5. Data: 2002-04-11 19:25:06
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kontroli? czego można albo należy się spodziewać?

    Konfiskaty samochodu. Jeszcze w ub.r. podobną historię opisano GW.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 6. Data: 2002-04-11 19:29:11
    Od: "666" <p...@p...com>

    Niestety nie bardzo już może odebrać bo ulegnie przepadkowi ;-))
    Dżek

  • 7. Data: 2002-04-12 07:02:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2002 21:25:06 +0200, Stanisław Pikul
    <k...@w...pl> napisałbył:

    >Konfiskaty samochodu. Jeszcze w ub.r. podobną historię opisano GW.

    Czyli jak Polak ukradnie samochód Niemcowi, to tak czy tak ten już
    samochodu nie odzyska, bo nawet jak milicja złapie, to przepadek?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-04-12 11:57:57
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    > Czyli jak Polak ukradnie samochód Niemcowi, to tak czy tak ten już
    > samochodu nie odzyska, bo nawet jak milicja złapie, to przepadek?

    bardzo to sobie sprytnie wytlumaczyles....
    :-)))))))))))

    pozdrawiam,

    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 9. Data: 2002-04-12 22:09:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Apr 2002, Stanisław Pikul wrote:
    [...]
    >+ > kontroli? czego można albo należy się spodziewać?
    >+
    >+ Konfiskaty samochodu. Jeszcze w ub.r. podobną historię opisano GW.

    Nie mam pod ręką - ale IMHo to spodziewać się należy
    nie konfiskaty a propozycji uiszczenia cła, podatku,
    kar i odsetek od tego.
    To że przypadkiem taniej może wyjść puszczenie samochodu
    w niepamięć to (chyba) inna sprawa :[

    Pozdrowienia, Gotfryd