  • 1. Data: 2002-04-11 10:49:23
    Temat: Wyjazd wspólnym samochodem za granicę
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>

    Witam.

    Jestem współwłaścicielem samochodu osobowego (wspólnie z ojcem).
    Czy mogę przejechać przez granicę (np wycieczka na Słowację)
    bez problemów, czy też muszę mieć jakieś zaświadczenie/zgodę
    drugiego współwłaściciela?
    Jeśli zgoda jest wymagana, to jakie warunki musi spełniać
    ten dokument?

    Dziękuję
    Mirek

  • 2. Data: 2002-04-11 11:47:43
    Temat: Re: Wyjazd wspólnym samochodem za granicę
    Od: "qurtis" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo (usun USUNTO z adresu!)" <U...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:a93pnm$abj$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > drugiego współwłaściciela?
    > Jeśli zgoda jest wymagana, to jakie warunki musi spełniać

    nie jest wymagana