  • 1. Data: 2002-04-11 10:10:16
    Temat: dziwne wpisy
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello pl-soc-prawo,

    zakladam dzialalnosc gospodarcza.

    w zgloszeniu do um napisalem jako przedmiot dzialalnosci:
    - skup, sprzedaz, modernizacja, naprawa, instalacja, produkcja sprzetu
    komputerowego i oprogramowania
    - doradztwo ww branzach

    urzedniczka bez pytania mnie o zdanie wpisala nad "skup,sprzedaz" :
    "bezposrednio"...

    w gusie, podzielili mi caly wpis na trzy kategorie :
    - handel bezposredni
    - modernizacja, naprawa, instalacja, produkcja sprzetu komputerowego
    i oprogramowania
    - doradztwo ww branzach

    dlatego, ze nie ma nigdzie wskazanej siedziby firmy (jest tylko
    adres przedsiebiorcy).

    czy w zwiazku z tym moge oczekiwac jakiegos innego traktowania mnie
    ? tj czy moge swobodnie sprzedawac i kupowac sprzet komputerowy ?
    czy handel bezposredni w jakikolwiek sposob rozni sie od "zwyklego"
    no i czy koniecznie, jak wynajme lokal to musze zmieniac "handel
    bezposredni" na ... tu pytanie jaki, poza tym, ze musze wskazac
    siedzibe zakladu glownego...

    z gory dziekuje za odpowiedz.

    --
    Best regards,