  • 1. Data: 2002-04-11 10:20:45
    Temat: Ochrona Danych Osobowych - wglad
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak mam sie zwrocic do firmy, jesli chcialbym obejrzec (hmmm nie wiem
    jak to nazwac po imieniu) swoje dane (bo mam prawo wgladu, jesli dana
    firma przetrzymuje moje dane osobowe)

    i w jakiej postaci (jesli jest to sprecyzowane) musze otrzymac swoje
    dane (adres itp itd w postaci elektronicznej, listowne czy osobiscie
    sie zglosic w siedzibie firmy)

    no i jakie konsekwencje moze poniesc firma, jesli podczas powiedzmy
    rejestracji napisala, ze mam prawo do wgladu a nie chce mi udostepnic
    moich danych..,

    dzieki z gory za reply'e

    rafi pozdrawia