  • 1. Data: 2002-04-11 10:00:34
    Temat: gwarancja - dostalem uzywany sprzet
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Hej!

    Pytanko dotyczące gwarancji - czy jakieś ogólne prawo określa to, że
    gwarant w ramach naprawy gwarancyjnej może mi zwrócić inny sprawny,
    ale używany sprzęt?

    Czy to ja mogę wybierać, czy chcę sprzęt naprawiać, czy wziąć inny
    używany?

    --
    w...@s...pl / Powered by Pentium 4 and Abit BD7 /
    tHe sTaGe diVInG cLUb #####################################

  • 2. Data: 2002-04-11 13:38:10
    Temat: Re: gwarancja - dostalem uzywany sprzet
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 11 Apr 2002, Wozik wrote:

    > Pytanko dotyczące gwarancji - czy jakieś ogólne prawo określa to, że
    > gwarant w ramach naprawy gwarancyjnej może mi zwrócić inny sprawny,
    > ale używany sprzęt?

    Nie. Wydana rzecz ma być wolna od wad, ale nie nieużywana.

    > Czy to ja mogę wybierać, czy chcę sprzęt naprawiać, czy wziąć inny
    > używany?

    Chyba chodziło ci o wybór między używaną rzeczą na miejscu a sprowadzaną
    nową? W tej sytuacji wszystko zależy od twojej cierpliwości i chęci
    sprzedawcy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-12 08:46:08
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał(a):

    > Nie. Wydana rzecz ma być wolna od wad, ale nie nieużywana.

    To w końcu może, czy nie może? Bo piszesz, że nie, a potem, że nie
    nieużywana.

  • 4. Data: 2002-04-12 13:11:10
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 12 Apr 2002, Wozik wrote:

    > To w końcu może, czy nie może? Bo piszesz, że nie, a potem, że nie
    > nieużywana.

    Chyba mnie nie zrozumiałeś - czy rzecz używana nie może być niewadliwa?
    Ok, inaczej zatem: rzecz ma być wolna od wad, ale nie musi być nowa.
    Zużycie rzeczy wskutek zasad prawidłowej gospodarki nie czyni jej wadliwą.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-04-12 14:23:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> wrote in message
    st...

    > Chyba mnie nie zrozumiałeś - czy rzecz używana nie może być niewadliwa?
    > Ok, inaczej zatem: rzecz ma być wolna od wad, ale nie musi być nowa.
    > Zużycie rzeczy wskutek zasad prawidłowej gospodarki nie czyni jej wadliwą.

    Alez Panie Gwidonie...

    Pytajacy chce wiedziec, czy MUSI sie zgodzic na wymiane WADLIWEJ
    rzeczy na wolna od wad, lecz uzywana.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-04-12 17:57:28
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    > Pytajacy chce wiedziec, czy MUSI sie zgodzic na wymiane WADLIWEJ
    > rzeczy na wolna od wad, lecz uzywana.

    A jaką ma alternatywę? Czekać na rzecz nową, lub na naprawę? Nie widzę w
    czym problem - gwarancja przecież biegnie od nowa.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 7. Data: 2002-04-12 21:56:28
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, Gwidon S. Naskrent wrote:

> [...]
    >+ A jaką ma alternatywę? Czekać na rzecz nową, lub na naprawę? Nie widzę w
    >+ czym problem - gwarancja przecież biegnie od nowa.

    Jakoż rozumiem - problem w tym że może chodzić o INNĄ rzecz
    używaną niż zwrócona. Czyli taka, w której nie wiadomo
    co było zepsute (i dlaczego od rażenia piorunem ;)!)

    Pozdrowienia, Gotfryd