  • 61. Data: 2014-05-05 23:02:00
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 22:48, Malpy i Delfiny pisze:
> [...]
    sasie#Niewinni_i_inne_kontrowersje

    > Chwila, chwila, albo uznajemy, ze jest winny.
    >
    > Albo jest wynny albo nie jest winny - czyli wyrok jest se bo jest, ale
    > czy sluszny licho wie.
    >
    > Wiec moze zlikwidujmy sady i kary - skoro nie mozemy sie na sadzie
    > oprzec aby w nielicznych oczywistych przypadkach moc wykonac kare smierci.

    nie brnij w absurdy

    > Skoro wyrok jest dobry "na dozywocie" czemu ten sam wyrok ma byc
    > "niedobry" na kare smierci?

    bo człowiek jest omylny, KS nie daje szansy naprawić pomyłki

  • 62. Data: 2014-05-05 23:04:43
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 23:02, xantiros wrote:

    > nie brnij w absurdy

    dlaczego? tobie wolno a mnie nie?

    > bo człowiek jest omylny, KS nie daje szansy naprawić pomyłki

    "pomylki" tez nie naprawi morderca - bo zycia ofiarom nie przywroci.

    ale... niech ci bedzie...

    skoro czlowiek ejst omylny to nalezy zniesc sady - po co prowokowac pomylki?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 63. Data: 2014-05-05 23:09:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 23:04:43 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

> [...]
    >
    > ale... niech ci bedzie...
    >
    > skoro czlowiek ejst omylny to nalezy zniesc sady - po co prowokowac

    sprowadzanie ad absurdum Ci nie wychodzi

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2014-05-05 23:17:55
    Od: xantiros <_...@y...com>

    > No to dokladnie tak samo byloby u nas.

    To na koniec poszukaj sobie w google ile jest przypadków w PL osób
    niesłusznie skazanych na dożywocie a w czasach KS na bank by ją dostali.

    a to sobie też przejrzyj

    http://nasygnale.pl/gid,13837297,img,13837591,title,
    Smiertelne-pomylki-egzekucje-niewinnych,galeria.html

  • 65. Data: 2014-05-05 23:23:34
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 23:04, Malpy i Delfiny pisze:

    > dlaczego? tobie wolno a mnie nie?

    > "pomylki" tez nie naprawi morderca - bo zycia ofiarom nie przywroci.

    i to jest argument aby zabijać w razie pomyłki niewinnego.

    > ale... niech ci bedzie...
    >
    > skoro czlowiek ejst omylny to nalezy zniesc sady - po co prowokowac
    > pomylki?

    to nam napisz jak naprawisz pomyłkę wykonania KS na niewinnej osobie tak
    aby ona była jakoś usatysfakcjonowana,

  • 66. Data: 2014-05-05 23:26:05
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 22:50, Malpy i Delfiny pisze:

    > znaczy procedury odwolawcze sa poza prawem? :>

    > No podaj cyfry na to "co rusz".

    około 4% z liczby osób oczekujących na KS w USA (dane: Amnesty
    International)

  • 67. Data: 2014-05-05 23:27:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.05.2014 22:14, masti pisze:

    > a wiesz, ze przyznałeś się do chęci mordu?
    > To może Cie od razu skazać zanim kogoś zamordujesz?

    Meh, przypuszczam raczej, że to kolejny gimbus dorwał się do majaczeń
    JKM i teraz szpanuje na maczo a zemdlałby przy szykowaniu kurczaka na
    rosół ;)

    Tudzież jakiś stary troll w nowym wcieleniu.

  • 68. Data: 2014-05-05 23:32:56
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 22:45, Malpy i Delfiny pisze:

    > ciekawe, ze zabity kosztuje wiecej niz zywy przez cale zycie.

    poczytaj, sprawdź a tajemnica sama ci sie rozwieje,

    hint: utrzymanie sprzętu, sprawdzanie przed egzekucjami, atesty,
    legalizacje, odwołania, obsługi prawne przysługujące skazanym na koszt
    państwa, posiedzenia itd...

  • 69. Data: 2014-05-05 23:35:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.05.2014 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

    > ale pragmatyczny.

    Pragmatyczna byłaby też fizyczna likwidacja idiotów takich jak ty.

    Kara śmierci, zwłaszcza taka przewlekana jak w modelu z USA (jaką
    proponujesz) ze spektaklami, bezlikiem odwołań, odwlekań, transportów,
    przewozów itepe jest cholernie kosztowna - dużo droższa od normalnej
    długoletniej odsiadki.

    > po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
    > dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

    Przez co takiego? To jakiś rodzaj żarówki?

    > pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto
    > wie, ze umrze w niewoli.

    Pożytek jest taki, że jest odizolowany od społeczeństwa, które nie musi
    zniżać się do jego poziomu.

    > chyba jednak we wnioskowaniu cie ponioslo.

    To jest tylko konsekwentne trzymanie się twojego argumentu że zabijanie
    jest OK bo jest tańsze niż nie zabijanie.

  • 70. Data: 2014-05-05 23:37:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.05.2014 21:42, Malpy i Delfiny pisze:

    > Dlaczego nie mozna taak wszystkiego poukladac, aby prawdziwy morderca
    > mogl byc skazany?

    A dlaczego nie można tak wszystkiego poukładać, żeby nie było wojen?