  • 21. Data: 2005-05-31 19:21:40
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > ROTFL
    > A wtedy, śmieszny szczeniaczku, masz pewny oklep, maksymalny wymiar opłaty
    > dodatkowej z przyspieszoną windykacją sądową oraz sprawę o pobicie :D

    z dużymi widokami na uniewinnienie

    > Z mojej strony z tym dupkiem EOT

    Ty masz jakiś kompleks wieku? Bo to podstawowy argument w Twoich
    odpowiedziach.

    KG

  • 22. Data: 2005-05-31 19:33:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A jednak :
    >
    > Art. 33a.
    > 4. Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona ma prawo:
    >
    > 1) w razie odmowy zapłacenia należności - żądać okazania dokumentu
    > umożliwiającego stwierdzenie tożsamości podróżnego

    moze inaczej,skutecznie zadac. Bo o jak nie dam? Wtedy zwraca sie do pana
    policjanta,
    czyli jak na wstepie.

    P.

  • 23. Data: 2005-05-31 19:35:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d7icqs$dpn$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba jesteś tu nowy, albo dotąd nie miałeś okazji "dyskutować" z tym
    > osobnikiem :-)
    > On ma swoje przepisy, i wie lepiej niż jakaś tam ustawa ;-) Moim zdaniem
    > strata czasu, ja w każdym razie zaniechałem już połajanek z tym typkiem.

    a ja proponuje wpisac Olo Kwaśniak w googlach by zobaczyc co ten pajac
    wypisywal
    zanim przeszedl na "jezyk urzedowy" i 'wydluzyl' imie.

    P.

  • 24. Data: 2005-05-31 19:36:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Powiem ci tylko tyle, ze na takich kibordfajterow kanarki maja 50
    > sposobow.
    > Jesli bedziesz pyskowal, po prostu nie otworza drzwi, albo zagrodza do
    > nich
    > dostep, a ty pojedziesz sobie pod komisariat, albo w inne miejsce gdzie
    > bedzie czekac policja. Dodatkowe i spore koszty, a i obciach niemaly.

    co z adodatkowe koszty?

    P.

  • 25. Data: 2005-05-31 20:48:17
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > z dużymi widokami na uniewinnienie

    Z bardzo wątpliwymi widokami.

    > Ty masz jakiś kompleks wieku? Bo to podstawowy argument w Twoich
    > odpowiedziach.

    Po tej wypowiedzi sądzę, ze Ty masz. Mozesz mi w moim powyższym zdaniu
    wskazac chocby posrednie i bardzo pobieżne odniesienie do wieku?

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2005-05-31 21:03:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    > opłaty

    > Z bardzo wątpliwymi widokami.

    oczywiście, jak kumple popełnią kolejne przestępstwo

    > Po tej wypowiedzi sądzę, ze Ty masz. Mozesz mi w moim powyższym zdaniu
    > wskazac chocby posrednie i bardzo pobieżne odniesienie do wieku?

    popatrz kilka linijek wyżej
    możemy też poszukać w archiwum

    KG

  • 27. Data: 2005-05-31 23:05:01
    Od: "Zbyszek Lasica" <l...@a...pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d7iclg$cob$1@inews.gazeta.pl...

    > Który konkretnie artykuł?

    Nie sa to moje informacje tylko zaslyszane, skoro piszecie ze ustawa to
    przepraszam ze zamieszalem w to wszystko konstytucje ;)
    Pytanko - piszesz o dodatkowych kosztach w przypadku wezwania policji -
    jakich?
    Jakim prawem kontroler moze mnie nie wypuscic z autobusu (oprocz silowych)?
    Czy nie jest to ograniczanie swobod?
    Mowicie ze kontroler ma prawo poprosic o wylegitymowanie. Ja rowniez moge
    kogokolwiek o to poprosic. Pytanie brzmi, czy to ze on moze mnie prawnie do
    czegos zobowiazuje?

    pozdrawiam

    zbyszek 'ciekawski' lasica

  • 28. Data: 2005-05-31 23:19:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:

    > z dużymi widokami na uniewinnienie

    z żadnymi

  • 29. Data: 2005-06-01 07:48:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 31 May 2005 19:53:21 +0200,
    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> screamed:
    > A wiesz jak reguje na osobe, ktora uniemozliwia mi swobodne
    > poruszanie sie i narusza moja nietykalnosc cielesna (pojecie w
    > prawie nie musi istniec ... nie zycze sobie by ktokolwiek mnie
    > doytykal) ... Jesli ktos mnie dotyka ja juz nawet nie pytam o to
    > czy moge go dotknac.
    > Nie uslyszy zatem kanarek pytania czy chce w ryj, bo wlasnie
    > bedzie sie zwijal z powodu ... bolacych jajek.

    Troche byloby to niepowazne. Zwlaszcza, biorac pod uwage,
    gabaryty i ilosc kontrolerow.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 09:47:42 user up 10629 days, 21:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Flirt, n.: A girl whose favorite man is the next one.

  • 30. Data: 2005-06-01 07:59:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > przepraszam ze zamieszalem w to wszystko konstytucje ;)
    > Pytanko - piszesz o dodatkowych kosztach w przypadku wezwania policji -

    niema zadnych, rowniez nie moga skasowac za zmaine trasy pojazdu bo to ni
    eTy chcesz by zmienial
    a oni.

    Pytanie brzmi, czy to ze on moze mnie prawnie do
    > czegos zobowiazuje?

    moze poprosic.

    P.