  • 61. Data: 2005-06-02 13:34:05
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:

    [tego sie nie da czytac]

    co porównujesz sytuację, jazdy w autobusie bez biletu, a jazdy z ważnym
    biletem tylko w innej klasie.
    to są dwie różne historie.

  • 62. Data: 2005-06-02 15:04:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > co porównujesz sytuację, jazdy w autobusie bez biletu, a jazdy z ważnym
    > biletem tylko w innej klasie.
    > to są dwie różne historie.

    Widze, ze jestes niereformowalny.

    Nie pogrzebales w archiv.

    1.Łolo kapuśniak ostro stwierdzał, że jestem przegrany bo miałem
    NIEWAŻNY BILET. Czyli biletu nie miałem.

    2. Jest to jeden z przykładów moich "walk" z kanarami, gdzie
    zawsze wg kanarów z grupy byłem przegrany, bądź ktoś był
    przegrany ... Co nie było zgodne z zakończeniami.

    3. Miało ci to udowodnić, że stwierdzenie jakobym był czysto
    teoretykiem jest conajmniej rozsądne jak łolo kapuśniak vel kanar.

    4. Pogoogluj ... są tam też przykłady na akcje w stylu : Nie
    maEURm biletu więc powinienem zapłacić jakąś karę ... ale że
    statystycznie każdy kanar to ćwierćinteligent i postanowił
    pokozaczyć to zapłaty nie zobaczył a jedynie wygłupił się przed
    przełożonymi bądź sądem.

    Obawiam się, że jednak nadal nie zrozumiesz ... i swoje będziesz
    wiedział. EOT.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 63. Data: 2005-06-02 17:54:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No on pewnie w ogóle nie zwykł płacić za usługi z których korzysta, a
    > przynajmniej na tej grupie dał się poznać jako nieokrzesany cham i
    > cwaniaczek.

    Szkoda pisania. Pewnie wszyscy już to wiedzą, a niepotrzebnie kmiota tym
    niechcącym go czytać wywlekasz z kibelków. Nie karmiony kiedys sam
    zdechnie.

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 64. Data: 2005-06-02 19:11:32
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Slownik zgredow tlumaczy to jako "jebak teoretyk"

    Aaa to teraz juz rozumiem :-)
    U nas mawiało się na takich "dziwkarz gawędziarz" ;-)

    pdr
    Olo