  • 31. Data: 2005-06-01 12:24:44
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > dostep, a ty pojedziesz sobie pod komisariat,

    A jak zagrodzą ? Możesz mi to łopatologicznie opisać ?

    > bedzie czekac policja.

    Pod latarnie zapewne ...

    > Dodatkowe i spore koszty, a i obciach niemaly.

    "Obiciach" to ma łolo kapuśniak ... Patrząc codzień w lustro ...
    Sądzisz , że istnieją dla mnie sytuacje takie jak "obciach" ?

    > I po co ci to?

    Dla jaj ... kanara oczywiście ...

    Łolo matole ... może zajrzyj w archiw i poczytaj o moich
    "bojach" z kanarami ... Zobaczysz umorzenia postępowań (Autobusy
    warszawskie , pkp , etc ... mimo , że biletu nie miałem ...
    jakoś nbie ustosunkowałeś się do skanów dokumentów które
    przedstawiłem, gdzie przełożeni ćwierćinteligentów zwanych
    kanarami przepraszali za sytuację).

    Z pozdrowieniami dla ćwierćinteligentów z autobusów w katowicach
    i okolicach - Stasio Podróżnik, który odwiecznie miałprzegrywać
    w sądach ... a jakoś nie wchodziło.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 32. Data: 2005-06-01 12:25:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Troche byloby to niepowazne. Zwlaszcza, biorac pod uwage,
    > gabaryty i ilosc kontrolerow.

    Dlaczemu ? Zaatakował mnie ...
    Wiesz co to jest obrona własna ? Spokojnie mogę zastosować
    siekierkę ... i nikomu nic do tego co wożę w torbie.

  • 33. Data: 2005-06-01 12:26:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > To będzie znaczyło że kontroler jest fujara.

    Czyli jak większość.

  • 34. Data: 2005-06-01 12:27:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Z racji Prawa przewozowego.

    Wskaż podstawę kanarze.

    > Owszem może Cię to nie interesować, wystarczy nie wsiadać do środków
    > transportu zbiorowego. Na ulicy na pewno Ci taki kontroler nic nie zrobi.

    Jak i w środku transportu kanarze.

    > Który konkretnie artykuł?

    Pytasz o podstawę sam nie wyjaśniając o co opierasz swoją wesołą
    "tfurczość" ...

  • 35. Data: 2005-06-01 12:28:58
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbyszek Lasica napisał(a):

    > Czy nie jest to ograniczanie swobod?

    Użycie siły wobec Ciebie ... jakoś inaczej sobie tego nie
    wyobrażam ... Na stosowanie przemocy są stosowne art KK

    > Mowicie ze kontroler ma prawo poprosic o wylegitymowanie.

    A ja go mogę poprosić o zrobienie loda i przyniesienie piwa.

    > Pytanie brzmi, czy to ze on moze mnie prawnie do
    > czegos zobowiazuje?

    He he he ... Tak .. do szerokiego uśmiechu na twarzy ;)

  • 36. Data: 2005-06-01 13:03:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Dlaczemu ? Zaatakował mnie ...

    Nie zaatakowal, tylko zatrzymal do przyjazdu policji.

    > Wiesz co to jest obrona własna ? Spokojnie mogę zastosować
    > siekierkę ... i nikomu nic do tego co wożę w torbie.

    To nie jest obrona wlasna. Srodek niewspolmierny do zagrozenia.
    A ty w tym wypadku nie bronisz ani zycia, ani zdrowia, ani mienia.
    Chcesz uniknac placenia za przejazd.
    A poniewaz, jak sam pisales robiles to wielokrotnie, to jest to juz
    wykroczenie.

    --
    KRZYZAK

  • 37. Data: 2005-06-01 13:05:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > A jak zagrodzą ? Możesz mi to łopatologicznie opisać ?

    A normalnie - staja tak, ze nie mozesz przejsc. I pozamiatane.

    --
    KRZYZAK

  • 38. Data: 2005-06-01 13:13:48
    Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A normalnie - staja tak, ze nie mozesz przejsc. I pozamiatane.

    "Prosze mnie przepuścić, za chwilę będę miał atak padaczki - musze
    wysiąść" - tzw. strzał ostrzegawczy :)

    Na post po zbóju zaprosił
    P.D.

  • 39. Data: 2005-06-01 13:16:40
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
> [...]
    > do skanów dokumentów które przedstawiłem, gdzie przełożeni
    > ćwierćinteligentów zwanych kanarami przepraszali za sytuację).
    I jestes z tego dumny?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 40. Data: 2005-06-01 14:36:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > I jestes z tego dumny?

    Oczywiście ... gdyby matołowi w mundurku kanara nie wpadło by do
    głowy uprawianie wycieczek osobistych sprawa nie skończyła by
    się udowodnieniem przed sądem, że kanar to statystyczny debil.

    Na tzw własne życzenie.