  • 1. Data: 2005-05-30 22:09:06
    Temat: Okup po wlamaniu
    Od: "Piotr S." <piechu1@GIN_SPAMERZE.wp.pl>

    Witam,

    W noc sylwestrowa okradziono nam dom (dosc nieprzyjemnie nowy rok nam sie
    rozpoczął). Zginęło mnóstwo pierdołów oraz dwie najcenniejsze rzeczy: laptop
    ojca oraz jego samochód. Wartość całej straty to ok 70 tys. zł. Niedawno -
    wczoraj - ojciec dostał SMS mniej wiecej o tresci: "Jesli to Pan X, to
    mozliwe ze mam komputer, który ci zginał. Nie dzwon". Ojciec odpisal:
    "jakies szczegóły?". Na tym koniec. Gosc ma wylaczony telefon komorkowy -
    wnioskujemy to po tym iz nie dostalismy jeszcze raportu doreczenia naszego
    SMS.

    Oczywiscie nasze wlamanie bylo zgloszone, ubezpieczenie zwrocilo nam czesc
    pieniedzy - wszystko według procedur.

    Teraz mam pytanie:
    mamy numer komorkowy tego goscia i dowody w postaci wyslanych SMSów. Numer
    seryjny komputra jest zgloszony i oficjalnie jest kradziony. Jakie mamy
    szanse na to ze po zgloszeniu tego faktu na policje, policja ich zlapie? (to
    jest optymistyczna wersja). Jakie dowody musimy jeszcze zdobyc lub co
    policja musialaby jeszcze wiedziec, aby moc zlapac tych kolesi? W ogóle co
    najlepiej zrobic lub co sie robi w takich sytuacjach? Mi sie nasuwa tylko,
    to aby zadzwonic na policje i robić to co mi kaza...

    Pozdrawiam.

    Piotr

    PS: Mozliwe ze nie podalem istotnych szczegołów, wiec prosze mnie
    nakierować. Dzieki.

  • 2. Data: 2005-05-31 05:15:46
    Temat: Re: Okup po wlamaniu
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    gosc nie odbiera, znaczy ze mial tel na karte i pewnie nie odbierze juz bo
    byl to zakup poto zeby do was zasmsowac, moze sie jeszcze odezwie
    jest szansa ze wyslal wczesniej smsy lub dzwonil z tego numeru do znajomych,
    co pozwoli ustalic operator i tak mozna znalesc goscia, sprawa powinien
    zajac sie prokurator najlepiej
    zycze powodzenia i zlapania sku....la

    --
    --==Pozdro Harry==--