  • 11. Data: 2005-05-31 18:55:45
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:d7hn0e$gtg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak to podejrzewa? Jak nie pokazesz biletu, to najpierw pobiera wartosc
    > biletu + oplate dodatkowa.
    > W przypadku odmowy ma prawo cie wylegitymowac.
    > Jak nie masz dokumentow to zwroci sie do policji w celu ustalenia danych.
    > Reguluje to prawo przewozowe.

    nigdy nie ma prawa wylegitymowac, moze o to po prosic policjanta.

  • 12. Data: 2005-05-31 18:56:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > on ma prawo do poproszenia cię o dokumenty, jeżeli nie masz biletu.
    > Odmówić możesz zawsze.
    > Wówczas on wzywa policję, a ci już takie prawo mają. Z tym, że kosztuje
    > cię to odpowiednio drożej.

    a niby z jakiej racji drozej?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 13. Data: 2005-05-31 19:04:34
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    po
    > straz miejska i dopiero ci moga mnie sprawdzic.

    Nieprawda.
    (choc od niektórych tutejszych grupowiczów nie takie brednie usłyszysz)

    pdr
    Olo

  • 14. Data: 2005-05-31 19:07:28
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Z jakiej racji?

    Z racji Prawa przewozowego.

    > Nie to ze sie czepiam, ale chcialbym poznac temat.
    > Wiem ze wylegitymowac ma prawo mnie tylko policja, straz graniczna itp.
    > A to ze w przepisach przewozowych napisane jest ze kontroler moze to mnie
    > malo interesuje..

    Owszem może Cię to nie interesować, wystarczy nie wsiadać do środków
    transportu zbiorowego. Na ulicy na pewno Ci taki kontroler nic nie zrobi.

    > Zdaje sie ze konstytucja stanowi inaczej.

    Który konkretnie artykuł?

    pdr
    Olo

  • 15. Data: 2005-05-31 19:07:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... wrote:

    > nigdy nie ma prawa wylegitymowac, moze o to po prosic policjanta.

    A jednak :

    Art. 33a.
    4. Przewoźnik lub osoba przez niego upoważniona ma prawo:

    1) w razie odmowy zapłacenia należności - żądać okazania dokumentu
    umożliwiającego stwierdzenie tożsamości podróżnego

    --
    KRZYZAK

  • 16. Data: 2005-05-31 19:09:04
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A jeśli przed zmianą wysiądę na przystanku ?

    To będzie znaczyło że kontroler jest fujara.

    pdr
    Olo

  • 17. Data: 2005-05-31 19:10:20
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    >
    > 1) w razie odmowy zapłacenia należności - żądać okazania dokumentu
    > umożliwiającego stwierdzenie tożsamości podróżnego

    Chyba jesteś tu nowy, albo dotąd nie miałeś okazji "dyskutować" z tym
    osobnikiem :-)
    On ma swoje przepisy, i wie lepiej niż jakaś tam ustawa ;-) Moim zdaniem
    strata czasu, ja w każdym razie zaniechałem już połajanek z tym typkiem.

    pdr
    Olo

  • 18. Data: 2005-05-31 19:11:31
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Otwierają się drzwi i normalnie wysiadam.

    Dobry kontroler robi tak, żeby:
    a) nie otwarły się,
    b) nie było możliwe dostanie się do tych, które się otwarły.
    :-)

    pdr
    Olo

  • 19. Data: 2005-05-31 19:13:06
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A wiesz jak reguję na osobę, która uniemożliwia mi swobodne
    > poruszanie się i narusza moją nietykalność cielesną (pojęcie w
    > prawie nie musi istnieć ... nie życzę sobie by ktokolwiek mnie
    > doytykał) ... Jeśli ktoś mnie dotyka ja już nawet nie pytam o to
    > czy mogę go dotknąć.
    >
    > Nie usłyszy zatem kanarek pytania czy chce w ryj, bo właśnie
    > będzie się zwijał z powodu ... bolących jajek.

    ROTFL
    A wtedy, śmieszny szczeniaczku, masz pewny oklep, maksymalny wymiar opłaty
    dodatkowej z przyspieszoną windykacją sądową oraz sprawę o pobicie :D
    Z mojej strony z tym dupkiem EOT

    pdr
    Olo

  • 20. Data: 2005-05-31 19:15:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Nie usłyszy zatem kanarek pytania czy chce w ryj, bo właśnie
    > będzie się zwijał z powodu ... bolących jajek.

    Powiem ci tylko tyle, ze na takich kibordfajterow kanarki maja 50 sposobow.
    Jesli bedziesz pyskowal, po prostu nie otworza drzwi, albo zagrodza do nich
    dostep, a ty pojedziesz sobie pod komisariat, albo w inne miejsce gdzie
    bedzie czekac policja. Dodatkowe i spore koszty, a i obciach niemaly.
    I po co ci to?

    --
    KRZYZAK