  • 1. Data: 2005-05-30 21:31:40
    Temat: Przedspółka
    Od: "Sławek" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam kilka pytań dotyczących przedspółki, sam szukałem i niestety jednoznacznej
    odpowiedzi nie znalazłem. Może tu ktoś będzie znał na nie odpowiedź. Pytania są
    następujące:

    1. Jaka jest różnica pomiedzy spółka kapitałową w organizacji, a formą przedspółki?
    2. Czy jest to może forma wystepująca przed "zawiązaniem"?
    3. Czy forma przedspółki będzie wystepować w spółkach osobowych?

    Z góry dziekuję za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2005-05-31 16:09:30
    Temat: Re: Przedspółka
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "Sławek" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > 2. Czy jest to może forma wystepująca przed "zawiązaniem"?
    > 3. Czy forma przedspółki będzie wystepować w spółkach osobowych?

    a gdzie spotkałeś się z określeniem "przedspółka" (nigdy go nie słyszałem) -
    choć jeśli nie jest to spółka w organizacji (która występuje jedynie w
    przypadku spółek kapitałowych, to może chodzi o umowę przedwstępną do umowy
    spółki) - daj więcej szczegółów,

    p.
    W,

  • 3. Data: 2005-05-31 16:15:59
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

> [...]
    > 2. Czy jest to może forma wystepująca przed "zawiązaniem"?
    > 3. Czy forma przedspółki będzie wystepować w spółkach osobowych?

    http://www.edukacjaprawnicza.pl/artykul.php?idart=30
    36 (niestety płatne 3
    pln)
    http://www.ihk.pl/img_upload/files/Informator_GmbH_P
    L_11_2004.pdf
    http://www.monitorprawniczy.pl/artykul.php?idart=158 (5pln)

    generalnie przedspółka to słowo pochodzące z niemieckiego -
    Vorgesellschaft - poszukaj w google

    p.
    W,