  • 1. Data: 2007-03-15 17:07:28
    Temat: wykaz biegłych sądowych
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Czy istnieje centralny i publicznie dostępny wykaz (rejestr) biegłych
    sądowych?

    Jeśli nie to czy da się w jakikolwiek sposób sprawdzić, czy Pan X. jest
    / był biegłym sądowym?

    Nie interesują mnie jakiekolwiek dane osobowe Pana X. a jedynie binarna
    odpowiedź: tak lub nie.

    Z góry dziękuję za sugestie.

    Piotrek

    PS.
    Pogooglowałem oczywiście ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na swoje
    pytanie.

  • 2. Data: 2007-03-15 18:01:56
    Temat: Re: wykaz biegłych sądowych
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13>

    Piotrek napisał(a):
    > jedynie _binarna_ odpowiedź: tak lub nie.

    _logiczna_ :)

    --
    pzdr, Michał Kordulewski

  • 3. Data: 2007-03-15 18:11:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    Na pewno jest to do sprawdzenia w sądzie okręgowym, w którym jest wpisany na
    listę biegłych. O centralnym rejestrze nie słyszałem, choć uważam, że
    zdecydowanie była by to przydatna rzecz.

  • 4. Data: 2007-03-15 18:16:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Michał Kordulewski wrote:

    > _logiczna_ :)

    Chociaż to trochę off-topic to jednak będę się upierał, że binarna
    (czyli dwu-wartościowa).

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 5. Data: 2007-03-15 18:17:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Robert Tomasik wrote:
    > Na pewno jest to do sprawdzenia w sądzie okręgowym, w którym jest
    > wpisany na listę biegłych. O centralnym rejestrze nie słyszałem, choć
    > uważam, że zdecydowanie była by to przydatna rzecz.

    Dziękuję za odpowiedź. Czy takie listy są publicznie dostępne?

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 6. Data: 2007-03-15 18:33:51
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał
    > Chociaż to trochę off-topic to jednak będę się upierał, że binarna (czyli
    > dwu-wartościowa).

    To musiała by być tak albo nie. A brzmi - tak. Pytaj w sekretariacie sądu.
    Jest taka śmieszna kartka, walająca się między biurkami, na której wypisane
    są specjalności i adresy biegłych. Choć raz, z sędzią speca od fortepianów
    nie mogliśmy znaleźć :)

    --
    p09v

  • 7. Data: 2007-03-15 18:34:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dziękuję za odpowiedź. Czy takie listy są publicznie dostępne?

    Tak. Spotkałem się nawet z publikacją ich w niektórych sądach na stronach
    internetowych.

  • 8. Data: 2007-03-15 18:50:06
    Temat: [OT] Re: wykaz biegłych sądowych
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13>

    Piotrek napisał(a):
    > Chociaż to trochę off-topic to jednak będę się upierał, że binarna
    > (czyli dwu-wartościowa).

    A to właśnie w prostej linii pochodzi z logiki dwuwartościowej i systemu
    dwójkowego. Bity i arytmetyka aktualnych systemów elektronicznych nie
    istnieją bez wskazanych. :))

    --
    pzdr, Michał Kordulewski

  • 9. Data: 2007-03-16 00:41:40
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:etc2e0$m8$...@i...gazeta.pl,
> [...]
    > wpisany na listę biegłych. O centralnym rejestrze nie słyszałem, choć
    > uważam, że zdecydowanie była by to przydatna rzecz.

    Do czego przydatna? Przecież biegłym się jest w danym okręgu - co dałby
    centralny rejestr?

    pozdrawiam Tatiana
    --
    W trudną porę, marzeń masz być amabasadorem
    /Czesław Miłosz/

  • 10. Data: 2007-03-16 06:59:55
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Do czego przydatna? Przecież biegłym się jest w danym okręgu - co dałby
    > centralny rejestr?

    Dalby gdyby w takim okregu nie bylo bieglego w danej specjalizacji :-)