  • 1. Data: 2007-03-15 18:15:11
    Temat: Zakupy internetowe - zmiana ceny produktu...
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Takie pytanie mam do Was. Może będziecie w stanie pomóc rozwiać moje
    wątpliwości.

    Kupuje w sklepie internetowym produkt za 100 zł. Dostaje maila od
    sprzedawcy że nie ma tego produktu teraz i będzie dopiero za kilka dni
    ale po cenie 150 zł.

    Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Mogę żądać od sprzedawcy by sprzedał
    mi towar po cenie takiej jaką zamówiłem? Jeśli nie, to już oczywiście
    mogę zrezygnować z zakupu towaru po "nowej" cenie, prawda?

    Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

    --
    michal

  • 2. Data: 2007-03-15 18:51:01
    Temat: Re: Zakupy internetowe - zmiana ceny produktu...
    Od: scream <n...@p...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3988239.html

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-03-15 19:38:27
    Od: Michał <m...@g...pl>

    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3988239.html

    hehe ;))

    A ja wlasnie na stronie sklepu przeczytalem:

    "Ceny podane na stronie nie sa oferta handlowa w rozumieniu kodesku
    handlowego (...) Sklep XXX zastrzega sobie prawo do pomylek w opisie i
    cenach produktow , pomylki te nie moga byc podstawa zadnych roszczen"

    W takim razie ceny przedstawione na stronie sa gowno warte, bo
    sprzedawca bez zadnych konsenkwencji moze je zmienic ;/

    --
    michal