  • 1. Data: 2007-03-15 15:43:29
    Temat: Darowizna od trzech osob
    Od: k...@p...onet.pl

    Mam pewien problem. Otoz dostaje samochod w darowiznie- wktory jest
    wlasnoscia tzrech osob pokrewnych wzajemnie i wobec mnie (1 i 2 grupa
    spadkowa). Wiem, ze jesli wartosc 1/6 samochodu nie przekracza 7200 to
    moge nie zglaszac tego do urzedu skarbowego tylko od razu do wydzialu
    komunikacji. Jednak jak sporzadzic te umowy, znalazlem wzor w
    internecie http://www.moll.mpn.pl/pzchio/doc/SF_uxdap.doc

    Ale czy musze sporzadzac trzy oddzielne umowy? Jesli tak to jak
    wpisywac i gdzie poszczegolne "udzialy" w samochodzie i wartosci?

    Dziekuje z gory za odpowiedzi

  • 2. Data: 2007-03-16 00:33:10
    Temat: Re: Darowizna od trzech osob
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >
    > Ale czy musze sporzadzac trzy oddzielne umowy? Jesli tak to jak
    > wpisywac i gdzie poszczegolne "udzialy" w samochodzie i wartosci?

    Może być jedna umowa w której napiszesz kto co komu daruje wyszczególniając,
    że x daruje 1/3 wartości samochodu, Y 1/3 itd