  • 1. Data: 2004-09-14 11:10:11
    Temat: wycena mieszkania
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Zastanawiam się, czy rzeczoznawca przygotowując operat szacunkowy ma prawo
    wglądu do aktów notarialnych celem sprawdzenia cen transakcyjnych w danej
    okolicy ?

    dzięki za podpowiedzi
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-09-14 11:26:40
    Temat: Re: wycena mieszkania
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 13:10:11 +0200, wojtaszek naskrobał(a):

> [...]
    > wglądu do aktów notarialnych celem sprawdzenia cen transakcyjnych w danej

    oczywiście
    art 155 ust 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-14 11:40:44
    Temat: Re: dzięki
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

  • 4. Data: 2004-09-15 07:39:19
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    wojtaszek napisał(a):

    > Zastanawiam się, czy rzeczoznawca przygotowując operat szacunkowy
    > ma prawo wglądu do aktów notarialnych celem sprawdzenia cen
    > transakcyjnych w danej okolicy ?

    nie tylko ma prawo ale i notorycznie z niego korzysta ;-)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 5. Data: 2004-09-15 08:19:53
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    _Normanos_ pisze:

    > nie tylko ma prawo ale i notorycznie z niego korzysta ;-)

    W mojej wyenie nawet byly ceny z tych aktow podane..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-09-15 09:45:32
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Boguslaw Szostak napisał(a):

    > W mojej wyenie nawet byly ceny z tych aktow podane..

    to zupelnie normalne biorac pod uwage, ze jedna z metod wyceniania jest
    metoda porownawcza gdzie cenny innych, podobnych 'wycen' graja
    zasadnicza role.