  • 1. Data: 2004-09-14 11:01:04
    Temat: Sędzia wizytator-kto to taki?
    Od: "KasiaS" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,

    Czy ktoś z was ma wiedzę dotyczącą stanowiska Sędziego Wizytatora w Sądach
    Rodzinnych i Nieletnich?

    Głównie chodzi mi o to w jaki sposób określić nazwisko takiego Sędziego w
    odnośnej placówce i czy to stanowisko przypisane do Sądów Rejonowych czy tylko
    Okręgowych.

    Z góry bardzo dziękuję za informacje, lub link do stron dotyczących tej
    tematyki. Szukałam już na stronach Ministerstwa Sprawiedliwości i nic :->

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2004-09-14 13:35:51
    Temat: Re: Sędzia wizytator-kto to taki?
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia 14 Sep 2004 13:01:04 +0200, KasiaS <s...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > Z góry bardzo dziękuję za informacje, lub link do stron dotyczących tej
    > tematyki. Szukałam już na stronach Ministerstwa Sprawiedliwości i nic :->

    Zacznij od prawa o ustroju sądów powszechnych.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 3. Data: 2004-09-14 16:12:56
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "KasiaS":

> [...]
    > Z góry bardzo dziękuję za informacje, lub link do stron dotyczących tej
    > tematyki. Szukałam już na stronach Ministerstwa Sprawiedliwości i nic :-

    Jest to sędzia wyznaczony do wizytowania i kontrolowania innych sądów i
    sędziów. Zawsze jest to sędzia wyższego sądu, czyli dla Sądu Rejonowego -
    sędzia SO, dla SO sędzia SA.
    ---
    Pzdr

  • 4. Data: 2004-09-16 14:59:04
    Od: "Seven" <s...@p...onet.pl>

    > Zacznij od prawa o ustroju sądów powszechnych.

    Ile tomów? ;-)

    Pozdrawiam

    Seven

  • 5. Data: 2004-09-16 15:05:23
    Od: "Seven" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jest to sędzia wyznaczony do wizytowania i kontrolowania innych sądów i
    > sędziów. Zawsze jest to sędzia wyższego sądu, czyli dla Sądu Rejonowego -
    Czyli taki auditor :-/ tylko czy jest to stała funkcja, czy wyznaczani są
    odgórnie, np. raz w roku? Jak rozumiem, to stanowisko istnieje tylko w Sądach
    Okręgowych (i wyżej), odnosząc się do wszystkich podległych Sądów Rejonowych
    danego Okręgu?

    Pozdrawiam

    Seven/

  • 6. Data: 2004-09-16 15:14:09
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia 16 Sep 2004 16:59:04 +0200, Seven <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Ile tomów? ;-)

    jedna ustawa

  • 7. Data: 2004-09-16 23:22:21
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Seven"
    > Czyli taki auditor :-/

    No prawie.

    tylko czy jest to stała funkcja, czy wyznaczani są
    > odgórnie, np. raz w roku?

    Stała to nie ale długotrwała.

    Jak rozumiem, to stanowisko istnieje tylko w Sądach
    > Okręgowych (i wyżej), odnosząc się do wszystkich podległych Sądów
    Rejonowych
    > danego Okręgu?

    Tak.

    Są też wizytatorzy z Ministerstwa Sprawiedliwości (też sędziowie)

    --
    Pzdr