  • 1. Data: 2004-09-14 10:49:38
    Temat: Sprzedaz?
    Od: "Mareczek" <p...@g...pl>

    Witam
    Jakis czas temu sprzedalem telefon na allegro, ktoy wczesniej zakupilem z
    ogloszenia z gazety, byl kompletny, komplet dokumentow. Teraz dostalm
    wezwanie do wyjasnienia na policje bo okazalo sie ze ten telefon byl
    kradziony, i co teraz mam zrobic. Jakie moga byc tego dalsze konsekwencje.
    Co mam powiedziec na policji,w wyjasnieniu tej dziwnej sprawy.

  • 2. Data: 2004-09-14 13:55:05
    Temat: Re: Sprzedaz?
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Mareczek wrote:

> [...]
    > kradziony, i co teraz mam zrobic. Jakie moga byc tego dalsze konsekwencje.
    > Co mam powiedziec na policji,w wyjasnieniu tej dziwnej sprawy.

    Prawde. A jak znajdziesz owo ogloszenie z gazety to jeszcze
    lepiej bedzie.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin