  • 1. Data: 2004-09-29 12:54:04
    Temat: współżycie normalnych ludzi powinno być oparte na wzajemnej tolerancji, oczywiście w granicach rozsądku.
    Od: "lokator" <k...@g...pl>

    Mnie woda spuszczana w toalecie u sąsiadów na wyższych pietrach naciąga
    bębenki w uszach aż miło. Jak ten problem rozwiązałaś u siebie. Czy były
    negocjacje z sąsoiadami? Jak ich cholera zmusić do korzystania z toalety w
    określonych godzinach.Rozumię że ten problem już rozwiązałaś. A tak poważnie,
    to nie ma również sposobu na instrumentalistów w bloku. A, jest jeden - zdrowy
    rozsądek. Albo wyprowadzka do własnego domu, najlepiej pod lasem.

  • 2. Data: 2004-09-30 08:00:50
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    lokator pisze:

> [...]
    > jeden - zdrowy rozsądek. Albo wyprowadzka do własnego domu, najlepiej pod

    Pod lasem "robactwo" sie zlazi...

    Bogyuslaw

  • 3. Data: 2004-09-30 08:11:13
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    lokator wrote:
> [...]
    > instrumentalistów w bloku. A, jest jeden - zdrowy rozsądek. Albo
    > wyprowadzka do własnego domu, najlepiej pod lasem.

    yyyy 0_o , niuc nei rozumiem :)