  • 1. Data: 2004-09-29 10:56:21
    Temat: sąd pracy/karny a zastępstwo przez pełnomocnika
    Od: "godot" <g...@i...net.pl>

    będąc oskarżonym w procesie karnym (lub też stroną w sądzie pracy sprawa
    dotyczy zakwestjonowania przez zus umów zleceń i potraktowania wpłaconych
    składek jako nadpłatę) jest możliwe by moja siostra mająca pełnomocnictwo
    notarialne składała za mnie zeznania i oświadczenia. muszę wyjechać za
    granicę w z/w z podpisaną umową o pracę na 12 miesięcy przyjazd do polski
    byłby równoznaczny ze startą tej pracy (to będzie jedyny dochód mojej
    rodziny.
    pozdrawiam godot
    nr gg 5262698
    ps proszę o odpowiedz na prv

  • 2. Data: 2004-09-29 12:02:49
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik godot <g...@i...net.pl> w poscie
    news:cje4jp$buu$1@nemesis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > będąc oskarżonym w procesie karnym (lub też stroną w sądzie pracy

    W karnym - tylko osoby uprawnione w mysl ustawy o adwokaturze.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 3. Data: 2004-09-29 12:06:21
    Od: "godot" <g...@i...net.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Uzyttkownik godot <g...@i...net.pl> w poscie

    > W karnym - tylko osoby uprawnione w mysl ustawy o adwokaturze.

> [...]
    czy to znaczy że tylko adwokat a jeśli tak to czy pełnomocik mają
    pełnomocnictwo do udzielania dalszych pełnomocnict może udzielić takowe
    adwokatowi
    dzieki za informacje godot