  • 1. Data: 2004-09-29 11:58:42
    Temat: rekompensata za opoznienie budowy
    Od: "mat" <m...@p...onet.pl>

    witam

    mialem podpisana umowe z developerem (sp. z o.o.) na odbior
    mieszkania 31.08.2003 roku. mieszkanie zostalo przekazane z rocznym
    opoznieniem bez uzasadnienia, tylko i wylacznie z winy wykonawcy i jego
    opieszalosci. dzieki temu musialem wynajmowac mieszkanie o jeden rok
    dluzej, wiec stracilem dosc duza kwote pieniedzy. czy moge probowac
    uzyskac jakas rekompensate w sadzie? w umowie jest napisane ze
    moga sie opoznic o 3 miesiace nie z wlasnej winy. jesli sie opoznia
    wiecej to moge rozwiazac umowe a oni placa mi 10% wplaconej sumy. ja
    nie rozwiazalem umowy, a wiec? ja wplacilem wszystko zgodnie z umowa
    bez opoznien

    pozdr

    mat

  • 2. Data: 2004-09-29 14:05:48
    Temat: Re: rekompensata za opoznienie budowy
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    masz duze szanse na rekompensate..
    ale oni Ci jej bez sadu nie dadza.. a sad jest ryzykiem bo:
    - beda sie wykrecac pogoda i innymi nie zaleznymi od nich czynnikami, nie
    wiem jak daleko moga sie posunac
    - moga zwinac manatki i splajtowac
    - sadowi moze sie nie spodobac umowa jesli nie ma tam zapisanej kary w takim
    przypadku albo jesli nie byla podpisywana notarialnie.. nie wiem jaka jest

  • 3. Data: 2004-09-29 14:54:07
    Od: "mat" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale oni Ci jej bez sadu nie dadza.. a sad jest ryzykiem bo:
    > - beda sie wykrecac pogoda i innymi nie zaleznymi od nich czynnikami,

    raczej nie, istnieja juz 30 lat

    > - sadowi moze sie nie spodobac umowa jesli nie ma tam zapisanej
    kary w takim
    > przypadku albo jesli nie byla podpisywana notarialnie.. nie wiem jaka
    jest

    nie notarialna niestety:(

  • 4. Data: 2004-09-30 07:05:56
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > nie notarialna niestety:(

    wiesz ja mam ten sam problem.. i u mnie na osieldu nikt sie na sad nie
    odwazyl..
    po za tym wybudowali wszsytko nie do konca tak jak bylo w projekcie ..
    szkoda gadac

  • 5. Data: 2004-09-30 08:38:56
    Od: m...@p...onet.pl

    > wiesz ja mam ten sam problem.. i u mnie na osieldu nikt sie na sad nie
    > odwazyl..

    i wlasnie dlatego mamy taka sytuacje na rynku mieszkaniowym:(

    > po za tym wybudowali wszsytko nie do konca tak jak bylo w projekcie ..
    > szkoda gadac

    no i u mnie:(. to taka norma teraz?

  • 6. Data: 2004-09-30 09:56:09
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > no i u mnie:(. to taka norma teraz?

    pewnie tak.. przestrzegam przed ATANEREM w Poznaniu.. za taka cene jakosci
    mozna wymagac.. ale bynajmniej oni jej nie reprezentuja..