  • 151. Data: 2010-08-13 06:13:33
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł" <o...@m...com>

    Masz prawo do używania tej domeny ?

  • 152. Data: 2010-08-13 06:28:07
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i40j81$dkd$1@news.onet.pl...
    > Big Jack napisał(a) :
    > Jak do kogoś nie dociera, to wyjaśnię:
    > W prawidłowo wykonanym budynku, nie w kontenerze mieszkalnym na
    > środku placu, w systematycznie używanym pomieszczeniu można zapewnić
    > temperaturę o 11 stopni niższą niż panujące na zewnątrz do 36
    > stopni. Wystarczy nie dopuścić do wentylacji pomieszczenia
    > rozgrzanym powietrzem i maksymalnie wentylować przy wieczornym
    > spadku temperatury zewnętrznej do 27 i przed porannym jej wzrostem
    > do 27 stopni. Co też i czyniłem w lipcu. Ale i tak to pewnie do
    > niektórych nie dotrze.

    Właśnie Zbynek na pewno nie dotrze. Człowiek który całe życie otwierał okna
    gdy były upały, gdy słońce przez to otwarte okno nagrzewało mu pokój do 45
    stopni Celsjusza, to najważniejsze dla niego bylo aby był przeciąg, a nie
    wskazania termometru (którego o co można się w ciemo założyć w tym pokoju
    nie ma). I nie przekonasz go że jego postępowanie kwalifikuje sie do
    olimpiady z głupoty.

    pozdr

  • 153. Data: 2010-08-13 06:47:06
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Mordzia" <m...@n...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapomniałaś nadmienić o drobnym szczególe, jakim jest klimatyzacja.
    Nie zapomniałam, bo nie wszędzie jest klimatyzacja (zwłaszcza w prywatnych
    domach), często zamiast klimatyzacji jest tylko duży wolnochodzący
    wentylator nad żyrandolem. Ale WSZĘDZIE OKNA SĄ ZAMKNIĘTE.
    I to jest końcowy decydujący argument w dyskusji o otwartych oknach podczas
    letnich upałów.

    pozdr

  • 154. Data: 2010-08-13 07:05:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Danusia* napisał(-a):

> [...]
    > tym
    > pokoju nie ma). I nie przekonasz go że jego postępowanie kwalifikuje

    Szkoda, że nie mogę tego zakładu obstawić u bukmachera. Postawiłbym cały
    majątek i wygralbym fortunę. A 45st to przez grzeczność nie napiszę
    gdzie Ty ewentualnie możesz mieć i w jakim stanie. Twoja ciemnota
    przekracza wszelkie granice.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 155. Data: 2010-08-13 07:07:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Danusia* napisał(-a):

    > Ale WSZĘDZIE OKNA SĄ ZAMKNIĘTE.
    > I to jest końcowy decydujący argument w dyskusji o otwartych oknach
    > podczas letnich upałów.

    Argument na wagę opinii much o wiadomym produkcie przemiany materii.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 156. Data: 2010-08-13 08:43:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    niusy.pl napisał(a) :
    > Użytkownik "Paweł" <o...@m...com>
    >
    > Masz prawo do używania tej domeny ?

    Że co ma???
    Wszyscy zdrowi?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 157. Data: 2010-08-13 09:38:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    > Że co ma???
    > Wszyscy zdrowi?

    Chyba Ci coś dolega jak uważasz, że możesz podawać się za użytkownika
    dowolnej domeny.

  • 158. Data: 2010-08-13 09:52:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    niusy.pl napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    > Chyba Ci coś dolega jak uważasz, że możesz podawać się za użytkownika
    > dowolnej domeny.

    Weź mnie więcej nie rozśmieszaj, bo już monitor poplułem kawą :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 159. Data: 2010-08-14 15:45:26
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-13 09:07:07 +0200, "Big Jack" <a...@b...zz> said:

    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Argument na wagę opinii much o wiadomym produkcie przemiany materii.

    Jeszcze jest jeden, wredny wyjątkowo.

    Ale fajnie, że rozmawiacie nie na temat otwierania okien na klatce
    schodowej, co robiła ta wieśniara, a pochwala jej kolega lubujący się w
    oszustach i złodziejach, a o otwieraniu okien w mieszkaniach.
    To zupełnie różne sprawy.
    ;>

    A! I ten wredny:

    Dlaczego na wsi śmierdzi latem?
    Bo wsioki(*) mają pootwierane drzwi (i okna) na oścież.
    A czemu zimą nie śmierdzi?
    Bo mają pozamykane drzwi i okna.

    --
    Bydlę

    (*- proszę mi nie mylić wsioka z rolnikem!)

  • 160. Data: 2010-08-14 15:49:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-14 17:45, Użytkownik Bydlę napisał:

> [...]
    > schodowej, co robiła ta wieśniara, a pochwala jej kolega lubujący się w
    > oszustach i złodziejach, a o otwieraniu okien w mieszkaniach.

    Zasady oddawania i przyjmowania ciepła inaczej obowiązują w
    mieszkaniach a inaczej na klatkach schodowych ?