    From: "Danusia" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Date: Fri, 13 Aug 2010 08:28:07 +0200

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i40j81$dkd$1@news.onet.pl...
    > Big Jack napisał(a) :
    > Jak do kogoś nie dociera, to wyjaśnię:
    > W prawidłowo wykonanym budynku, nie w kontenerze mieszkalnym na
    > środku placu, w systematycznie używanym pomieszczeniu można zapewnić
    > temperaturę o 11 stopni niższą niż panujące na zewnątrz do 36
    > stopni. Wystarczy nie dopuścić do wentylacji pomieszczenia
    > rozgrzanym powietrzem i maksymalnie wentylować przy wieczornym
    > spadku temperatury zewnętrznej do 27 i przed porannym jej wzrostem
    > do 27 stopni. Co też i czyniłem w lipcu. Ale i tak to pewnie do
    > niektórych nie dotrze.

    Właśnie Zbynek na pewno nie dotrze. Człowiek który całe życie otwierał okna
    gdy były upały, gdy słońce przez to otwarte okno nagrzewało mu pokój do 45
    stopni Celsjusza, to najważniejsze dla niego bylo aby był przeciąg, a nie
    wskazania termometru (którego o co można się w ciemo założyć w tym pokoju
    nie ma). I nie przekonasz go że jego postępowanie kwalifikuje sie do
    olimpiady z głupoty.

    pozdr