  • 61. Data: 2006-07-19 22:34:54
    Temat: Re: wprowadzajaca sie ex
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Kira wrote:
    >. A jak już wtawi, co jest
    > raczej pewne za 2-3 miesiące, to spokojnie można je sobie
    > zaraz potem wystawić. Pod warunkiem że się ich nie zniszczy.

    Skąd wyście tam wzięli takich wykształconych policjantów.

  • 62. Data: 2006-07-20 05:13:29
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Wed, 19 Jul 2006 17:29:15 -0500]:

    > Nie jest tak źle.
    > Czasami 6 miesięcy.

    No to i tak trochę długo.
    Pytanie: ponieważ babka zameldowana jest u teścia, to jak
    rozumiem nie ma to związku z jej prawami do przebywania na
    "budowie". Teść natomiast, jako główny najemca, ma prawo
    jej nie wpuścić do swojego domu (pomijając nieutrudnianie
    w zabraniu przez nią jej rzeczy, co miejsca nie ma jako że
    rzeczy swoich też tam nie ma)?

    Czyli w sumie w tej chwili wycieczka do urzędu gminy, a tam
    na miejscu pilnować po prostu żeby nie wchodziła do momentu
    wymeldowania- i później już problem z głowy?

    > Przychdzą z nienacka sprawdzić, czy faktycznie nie mieszka.

    No ni diabła nie mieszka, więc wpadać można a nawet jest
    to mocno wskazane.

    > Im mniejsza miejscowość tym bardziej ludzie się znają
    > i tym szybciej idzie.

    A to akurat duży pozytyw. Miejscowość to w sumie wioska,
    połowa ludzi pamięta i wie że, jak, i kiedy się wynosiła.
    Tak że może i ulgowo przejdzie...

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 63. Data: 2006-07-20 05:14:52
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Wed, 19 Jul 2006 17:34:54 -0500]:

    > Skąd wyście tam wzięli takich wykształconych policjantów.

    No akurat trafiony patrol był, faceci rzeczywiście mocno
    zorientowani. A na dodatek jeden po rozwodzie i wyczyszczony
    do zera przez własną ex, więc z doświadczeniem praktycznym ;)

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 64. Data: 2006-07-20 06:10:27
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Wed, 19 Jul 2006 17:33:37 -0500]:

    > Awanturowanie się obcej osoby pod domem też podpada pod
    > naruszenie miru domowego, szczególnie jeśli to się powtarza
    > po raz kolejny.

    Niestety, pani jest raczej opanowana, wchodzi sobie na jednak
    swoją w połowie działkę, zaprasza sobie na nią znajomych, a
    upierdliwość polega głównie na śmieceniu tudzież wymyślaniu
    niestworzonych historii i opowiadaniu, bardzo spokojnie,
    akurat obecnym osobom. Wczoraj np. opowieści dotyczyły tego,
    jak to jej ex-mąż brał narkotyki, chodził na dziwki, tudzież
    próbował zgwałcić jej siostrę (z którą owszem, prawie kiedyś
    w łóżku wylądował, ale zdecydowanie przy jej pełnej współpracy)
    - no i rzecz jasna jaki to on jest paskudny bo wyrzuca ją
    z dzieckiem z domu, a ona biedna nieszczęśliwa nie wie jak
    ma sobie poradzić i gdzie mieszkać.

    Nie wiem, czy można z tym coś prawnie zrobić?

    > Dalje proponuję wzywać policję i zbierać papierki dla sądu.

    Oczywiście, jeśli tylko będzie coś, co takiej interwencji
    wymagać będzie. Na razie niestety nie ma.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want