  • 1. Data: 2006-07-19 08:13:29
    Temat: przekroczony termin 30 dni na wydanie prawa jazdy
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Wniosek ze stosownymi opłatami na wymianę prawa jazdy złożyłem 13
    czerwca. Początkowo miało być za 2 tygodnie, oczywiście nie było.
    Kiedy dzwonie ciągle słyszę że jak przyjdzie nowa partia "dokumentów"
    to będzie. Dziś jest 19 lipca i nadal go nie ma.
    W jaki sposób żądać choćby części opłaty i na jakiej podstawie,
    nie chodzi mi o ustawę tylko dokument potwierdzający datę złożenia ?
    Bo przecież przy składaniu wniosku nie otrzymałem żadnego
    potwierdzenia. Równie dobrze urzędniczka przyjmująca wniosek mogła go
    wrzucić do śmieci. Dla mnie to "troszkę" dziwne, bo defakto prawo jazdy
    "kupuję" bo należało za nie wnieść opłaty i w zamian nie otrzymuję
    choćby paragonu... :)
    Badman

  • 2. Data: 2006-07-19 10:16:54
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    . Dla mnie to "troszkę" dziwne, bo defakto prawo jazdy
    > "kupuję" bo należało za nie wnieść opłaty i w zamian nie otrzymuję
    > choćby paragonu... :)

    A gdzie dokonywałeś opłaty za nowe PJ? w wydziale komunikacji nie dali
    ci dowodu wpłaty?
    grzesiex

  • 3. Data: 2006-07-19 14:00:18
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Dnia Wed, 19 Jul 2006 12:16:54 +0200, Grzesiex napisał:

    > . Dla mnie to "troszkę" dziwne, bo defakto prawo jazdy
    >
    > A gdzie dokonywałeś opłaty za nowe PJ? w wydziale komunikacji nie dali
    > ci dowodu wpłaty?

    W kasie Urzędu Miejskiego. Potwierdzenie zabrała pani z wydziału
    komunikacji.
    Badman

  • 4. Data: 2006-07-19 15:08:36
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > W kasie Urzędu Miejskiego. Potwierdzenie zabrała pani z wydziału
    > komunikacji.
    > --
    > Pozdrawiam
    > Badman

    Jak nie masz potwierdzenia to nie zaplacileś. Jak nie zapłaciłeś to jak chcesz
    nowe PJ. Mnie pokwitowanie dali. Krzywili się jak po cytrynie ale dali.
    Skladalem pod koniec miesiaca i ok 10 było w internecie ze do odebrania. Może
    dlatego ze zapłacilem. Tomek