  • 1. Data: 2006-07-18 19:47:27
    Temat: Apelacja od wyroku sadu grodzkiego - jestem osk. posilkowym - jaja
    Od: "Adam" <a...@o...eu>

    Witam,
    Sprawa dotyczy wypadku drogowego jestem oskarzycielem posilkowym.
    Koncze pisac apelacje i stad drobne pytania.
    Co apelacja powinna zawierac a czego nie powinna.

    Co mam zrobic w przypadku gdy w uzasadnieniu wyroku w imieniu RP
    myli sie nazwiska i imiona swiadkow i laczy pokrzywdzonego z oskarzonym - po
    prostu stworzono moze przez nie uwage nowe osoby przez laczenie w dowolny
    sposob imion i nazwisk swiadkow oraz w jednym przypadku imion i nazwiska
    oskarzonego i poszkodowanego. wg mnie otalna nieuwaga ale pierwszy raz w zyciu
    czytalem wyrok. Jak sie do tego odniesc? w wyroku sa takie dwie sytuacje.

    Prosze o szybka odpowiedz mam to wyslac w czwartek.
    Pozdrawiam
    Posilkowy

  • 2. Data: 2006-07-23 20:34:17
    Od: "Anka" <n...@m...com>

> [...]
    > czytalem wyrok. Jak sie do tego odniesc? w wyroku sa takie dwie sytuacje.
    >
    > Prosze o szybka odpowiedz mam to wyslac w czwartek.

    Idź do adwokata to Ci napisze. Od tego są.

    Anka.