  • 1. Data: 2006-07-19 08:28:38
    Temat: wprowadzajaca sie ex
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Ex-żona znajomego wyprowadziła się prawie rok temu ze wspólnego
    domu. Wniosła pozew o rozwód, rozwód orzeczono. Nie było jeszcze
    sprawy o podział majątku, zameldowana jest nadal w tym wspólnym
    mimo, że mieszka zupełnie gdzieś indziej.

    No i teraz po roku wymyśliła sobie, że się spowrotem wprowadza.
    Nie ma kluczy. Nie ma tam już od dawna swoich rzeczy. W sumie,
    to przez ten czas parę razy na krzyż wpadła w odwiedziny. Grozi
    że z policją przyjedzie i się wprowadzi.

    Zakładam, że nie do końca tak może jednak. Dobrze zakładam?

    Znajomy od kilku miesięcy mieszka sobie z inną kobietą, a że
    sypialnia jest sztuk jeden, z łóżkiem też sztuk jeden, to tak
    nie do końca fajnie byłoby gdyby okazało się, że muszą się w
    tym łóżku w trójkę gnieść ;)

    Co w tej sytuacji zrobi policja? I czy w/w policję można od
    razu grzecznie poprosić, żeby awanturującą się panią jakoś z
    posesji zabrała, bo to uciążliwe jednak?

    Kira
    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 2. Data: 2006-07-19 08:31:46
    Temat: Re: wprowadzajaca sie ex
    Od: "x" <y...@o...pl>

> [...]
    > sypialnia jest sztuk jeden, z łóżkiem też sztuk jeden, to tak
    > nie do końca fajnie byłoby gdyby okazało się, że muszą się w

    eeee, wszystko ma swoje dobre i złe strony....
    ;)

  • 3. Data: 2006-07-19 08:36:31
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Zakładam, że nie do końca tak może jednak. Dobrze zakładam?

    Moze jak najbardziej. Sprawdzone w sąsiedztwie w zeszłym tygodniu :D

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 4. Data: 2006-07-19 08:37:34
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: x [Wed, 19 Jul 2006 10:31:46 +0200]:

    > eeee, wszystko ma swoje dobre i złe strony....
    > ;)

    A nie no, niewątpliwie ;) Ale tu akurat raczej nie o to
    chodzi... a nawet kompletnie nie o to :)

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 5. Data: 2006-07-19 09:01:26
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > A nie no, niewątpliwie ;) Ale tu akurat raczej nie o to
    > chodzi... a nawet kompletnie nie o to :)

    ;) wiem, wiem...
    a odnośnie tematu - chłopak powinnien był ją wymeldować, skoro rok tam nie
    mieszkała, jeśli jest nadal zameldowana - policja nie ma prawa nic zrobić,
    nie ma do tego podstaw prawnych.

    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-07-19 09:11:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <y...@o...pl> napisal(a):

> [...]
    > mieszkała, jeśli jest nadal zameldowana - policja nie ma prawa nic zrobić,

    Nieprawda. Kluczowym elementem jest to, czy ma prawo do przebywania w
    tym lokalu, bo np. jest jego współwłaścicielem lub ma umowę najmu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-07-19 09:30:46
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > Nieprawda. Kluczowym elementem jest to, czy ma prawo do przebywania w
    > tym lokalu, bo np. jest jego współwłaścicielem lub ma umowę najmu.

    tak, słusznie - racja

    pozdrawiam,

  • 8. Data: 2006-07-19 09:36:40
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Samotnik wrote:

    > Nieprawda. Kluczowym elementem jest to, czy ma prawo do przebywania w
    > tym lokalu, bo np. jest jego współwłaścicielem lub ma umowę najmu.

    Wyglada na to, z pierwszego posta, ze jest wspolwlascicielem. Czyli jak
    nie zostanie wpuszczona moze wezwac policje...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 9. Data: 2006-07-19 12:12:51
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 7/19/2006 11:36 AM, Hikikomori San wrote :

    > Wyglada na to, z pierwszego posta, ze jest wspolwlascicielem. Czyli jak
    > nie zostanie wpuszczona moze wezwac policje...

    I niby co miałaby zrobić Policja? Bo ja nie widzę przestępstwa. Od
    wprowadzania w posiadanie jest komornik...

    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 10. Data: 2006-07-19 12:24:48
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > I niby co miałaby zrobić Policja? Bo ja nie widzę przestępstwa. Od
    > wprowadzania w posiadanie jest komornik...

    W tym zdarzeniu, ktore obserwowałem to akurat była od wpojenia drugiemu
    współwłascicielowi zamieszkującemu jego praw oraz praw współwłasciciela
    niezamieszkującego :)

    Chore to troche .... ktos ma jakis fragment domu z spadku czy czegos tam i
    moze po prostu wejsc i chodzic sobie po cudzym mieszkaniu.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl