  • 1. Data: 2006-07-18 20:24:45
    Temat: Developer zmienia ceny ... czy moze???
    Od: "..." <...>

    http://dom.trojmiasto.pl/news.phtml?id_news=20013 jesli bylo to prosze
    napisac jedna wzmianke a ja usune post

    dodam tylko ze w umowie przedwstepej jest paragraf ktory reguluje wzrost
    cen mieszkania ze wzgledu na ewentualne podwyzszenie stawki VAT

    pozostale kwestie sporne w drodze KC

    argumentacja jest jak widzicie w linku bynajmniej dziwna

    prosze o podpowiedz czy wszystko zgodne z prawem

    (wiem ze zaraz sie odezwie ktos ze trzeba tresc umowy miec ale czy moze
    ktos sie spotkal juz z czyms takim w swoim zyciu - bo ja niestety nie
    albo na szczescie)

  • 2. Data: 2006-07-19 08:54:59
    Temat: Re: Developer zmienia ceny ... czy moze???
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Czy umowy przedwstepne byly zawarte w formie aktu notarialnego???

  • 3. Data: 2006-07-20 07:51:53

    D.H. Oskar napisał(a):
    > Czy umowy przedwstepne byly zawarte w formie aktu notarialnego???

    niestety nie byly

  • 4. Data: 2006-07-20 08:04:22
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik <...> napisał w wiadomości
    > niestety nie byly

    to poza odszkodowaniem IMHO nic nie mozna... w szczegolnosci nie mozna
    domagac sie zawarcia umowy.