  • 1. Data: 2003-10-11 16:19:59
    Temat: wolny slychacz, a WKU
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Jestem wolnym sluchaczem na jednej ze szczecinskich uczelni. W listopadzie
    mam termin stawienia sie w WKU. Nie wiecie moze jak traktuje sie tam wolnych
    sluchaczy? Czy wolny sluchacz dostanie w dziekanacie zaswiadczenie o
    pobierankiu nauki?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2003-10-11 17:23:54
    Temat: [OT] Re: wolny slychacz, a WKU
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > Jestem wolnym sluchaczem na jednej ze szczecinskich uczelni.
    > W listopadzie mam termin stawienia sie w WKU. Nie wiecie moze
    > jak traktuje sie tam wolnych sluchaczy?

    Kulturalnie raczej, mimo że to wojsko ;)

    > Czy wolny sluchacz dostanie w dziekanacie zaswiadczenie o
    > pobierankiu nauki?

    Naturalnie.
    Przy okazji: nie łatwiej było spytać w dziekanacie i to przed
    podjęciem "wolnego słuchania"?

    Maciek
    http://infobroker.twoja-firma.pl/

  • 3. Data: 2003-10-13 09:01:53
    Temat: Re: wolny slychacz, a WKU
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jestem wolnym sluchaczem na jednej ze szczecinskich uczelni. W listopadzie
    > mam termin stawienia sie w WKU. Nie wiecie moze jak traktuje sie tam

    Pan kapral zrobi z Ciebie "szybkiego słuchacza" :)))

    Pozdr
    Leszek