  • 1. Data: 2003-10-11 12:01:14
    Temat: zasiedzenie - juz nie ma????
    Od: "A_D_A_M" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Cos mi sie ostanito obilo o uszy ze juz nie ma przepisow, ktore pozwalay by
    stac sie wlascicielem danej rzeczy poprzez zasiedzenie???
    Czy ktos moze to potwierdzic lub temu zaprzeczyc???
    Adam

  • 2. Data: 2003-10-11 12:41:27
    Temat: Re: zasiedzenie - juz nie ma????
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    zaprzeczam

    pozdr
    Lukasz

  • 3. Data: 2003-10-11 13:52:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Oct 2003, A_D_A_M wrote:
    [...]
    >+ Jestes 100% pewien ze to jest w obowiazujacym kodeksie?? Bo jakos nie moge
    >+ znalesc w sieci nowego KC

    Nie wierzę.
    isip.sejm.gov.pl
    kliknąć: "obowiązujące"
    wpisać: ustawa kodeks cywilny
    kazać szukać
    wylosować ostatnią treść ujednoliconą
    sprawdzić co tam jeszcze za zmiany były (zdaje się że
    tylko "przyokazyjne", żadnych znaczących)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-10-11 14:47:43
    Od: "A_D_A_M" <a...@p...onet.pl>

    > zaprzeczam

    A mozesz to podeprzec jakim artykulem ??????
    Dosyc to pilne
    Adam

  • 5. Data: 2003-10-11 15:28:09
    Od: "Marek Świtała" <w...@N...lexpress.pl>

    art 172-176 K.c.

    Marek Świtała
    -
    www.lexpress.pl - o prawie nie (tylko) dla prawników

  • 6. Data: 2003-10-11 16:19:27
    Od: "A_D_A_M" <a...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2003-10-11 17:11:40
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "A_D_A_M" <a...@p...onet.pl> wrote in

    > Jestes 100% pewien ze to jest w obowiazujacym kodeksie?? Bo jakos nie
    > moge znalesc w sieci nowego KC
    > Adam

    Nie ma zadnego nowego KC.Jest ciagle ten sam od 1969 roku.Zasiedzenie tez w nim
    jest;przedpisca ci wskazal odpowiednie artykuly.

  • 8. Data: 2003-10-11 20:40:39
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > wylosować ostatnią treść ujednoliconą
    > sprawdzić co tam jeszcze za zmiany były (zdaje się że
    > tylko "przyokazyjne", żadnych znaczących)

    Przyokazyjnie? A duża nowelizacja, która weszła w życie 25 września tego
    roku?? A wiosenna? Oczywiście nie tyczyły kwestii zasiedzenia...

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 9. Data: 2003-10-11 20:42:09
    Od: "Sarajewo" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> napisał w wiadomości
    152...

    > Nie ma zadnego nowego KC.Jest ciagle ten sam od 1969 roku.

    :)

    Tomek

  • 10. Data: 2003-10-12 08:25:07
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "A_D_A_M" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Jestes 100% pewien ze to jest w obowiazujacym kodeksie?? Bo jakos nie moge
    > znalesc w sieci nowego KC

    Mam właśnie przed sobą k.c. , stan prawny na dzień 1.10.2003. Przywołane
    artykuły o zasiedzeniu nadal tam są.
    Pozdrawiam,
    T.