  • 1. Data: 2003-10-11 15:10:20
    Temat: Kradziez piratow ze stadionu ...
    Od: "kozak-straznik-moralnosci" <svitkers@[kozak-straznik-moralnosci].zbluzgaj.net>

    Ostatni ochodzi mi po glowie taki problem...
    Jak prawnie wyglada fizyczna kradziez pirackiego nosnika => po ludzku:
    ide na stadion: z premedytacja okradam pirata z plyt i co dalej ?? ja
    zlamalem prawo kradnac?? czy on sprzedajac cos do czego nie ma praw
    autoskich??

    potraktujcie temat z lekka nutka ironii, bo problem chyba dosc nietypowy

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Dariusz 'SVitkers' Słodkowski

  • 2. Data: 2003-10-14 13:10:07
    Temat: Re: Kradziez piratow ze stadionu ...
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kozak-straznik-moralnosci"
    <svitkers@[kozak-straznik-moralnosci].zbluzgaj.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > ide na stadion: z premedytacja okradam pirata z plyt i co dalej ?? ja
    > zlamalem prawo kradnac?? czy on sprzedajac cos do czego nie ma praw

    Bedziesz odpowiadal za niszczenie dowodow i matactwo i utrudnianie sprawy
    karno-skarbowej (nie znam sie zupelnie na tym, ale tyle madrych slowek
    przyszlo mi do glowy)

    > potraktujcie temat z lekka nutka ironii, bo problem chyba dosc nietypowy

    Nie ma sprawy KRYMINALISTO!

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Jezeli czesto o tym myslisz, to jest to dodatkowo recydywa

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 3. Data: 2003-10-14 13:12:13
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...

    > Nie ma sprawy KRYMINALISTO!

    :)

    > P.S. Jezeli czesto o tym myslisz, to jest to dodatkowo recydywa

    O cholera ... musza mnie zamknac bo od jakiegos czasu z mila checia
    poturbowalbym czlonkow naszego rzadu i ogolnie innych ludzikow z wladzy :D

  • 4. Data: 2003-10-14 13:14:52
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-14 15:10 Maseł napisał(a):

    >P.S. Jezeli czesto o tym myslisz, to jest to dodatkowo recydywa

    Myślenie to nie przestępstwo
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 5. Data: 2003-10-14 16:36:14
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

> [...]

    > Bedziesz odpowiadal za niszczenie dowodow i matactwo i utrudnianie sprawy
    > karno-skarbowej (nie znam sie zupelnie na tym, ale tyle madrych slowek

    Heh..

    A tak poważnie, to oczywiście, że to jest kradzież. Kradnąc złodziejowi ( a
    pirat nie jest złodziejem - narusza tylko prawa autorskie, a nośniki juz sa
    np. jego ) cos co on ukradł, wypełnisz ustawowe przesłanki kradzieży -
    zabierasz mienie z zamiarem przywłaszczenia. To, do kogo należy ten
    przedmiot nie ma zanczenia. Powiem więcej - można ( teoretycznie ) pójść do
    więzienia za kradzież _własnej_ rzeczy, jeśli nie wiesz, że faktycznie do
    Ciebie należy i ją kradniesz. Tak, tak... Jest to tzw. usiłowanie nieudolne
    kradzieży i co prawda sąd może odstąpic od wymierzania kary ( norma ), to
    jednak popełniasz przestępstwo.

    Depi.