  • 1. Data: 2008-01-29 12:26:26
    Temat: upublicznienie nagrania z monitoringu
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    jest sobie monitoring i na nim nagranie jak ktoś wynosi MÓJ sprzęt z MOJEJ
    piwnicy
    czy mogę opublikować takie nagranie np na forum i zapytać "czy ktoś
    rozpoznaje tego osobnika? za identyfikację jest nagroda" ??

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2008-01-29 12:34:44
    Temat: Re: upublicznienie nagrania z monitoringu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości
    > jest sobie monitoring i na nim nagranie jak ktoś wynosi MÓJ sprzęt z MOJEJ
    > piwnicy
    > czy mogę opublikować takie nagranie np na forum i zapytać "czy ktoś

    niedawno bylo

  • 3. Data: 2008-01-30 08:42:56
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fnn6is$brg$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    > Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomo?ci
    >
    > niedawno bylo
    podasz linka?? bo ja nie znalazłem

  • 4. Data: 2008-01-30 08:53:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/ca872d46fabf2c58/6198e91add5b458b?hl=pl&
    lnk=st&q=piotr+%5Btrzykoty%5D#6198e91add5b458b

  • 5. Data: 2008-01-30 11:14:13
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fnpduh$4ri$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/ca872d46fabf2c58/6198e91add5b458b?hl=pl&
    lnk=st&q=piotr+%5Btrzykoty%5D#6198e91add5b458b

    dziękuję :-)
    nie mogłem znaleźć z powodu "dużomówiącego" tytułu wątku ;-)

    pzdr
    Piotr