  • 1. Data: 2008-01-29 07:27:28
    Temat: Umowy zlecenia c.d.
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Mam jeszcze takie pytanie - jeśli ktoś podpisuje ze mną u.z. i jestem
    studentem to muszę dostarczyć jakieś dokumenty potwierdzające status
    studenta? Jeśli nei przy podpisywaniu to czy później, za 3, 5 lat ktoś może
    szukać czy byłem w tym czasie studentem?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-01-29 09:53:58
    Temat: Re: Umowy zlecenia c.d.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jan 2008, fatrix wrote:

    > Witam,
    >
    > Mam jeszcze takie pytanie - jeśli ktoś podpisuje ze mną u.z. i jestem
    > studentem to muszę dostarczyć jakieś dokumenty potwierdzające status
    > studenta?

    IMVHO, to jest pytanie z gatunku "czy muszę zawrzeć umowę zakupu z kimś
    kto wystawia podejrzaną aukcję na allegro".
    Przecież się umawiasz co do warunków.
    A "tamten" ma powody, żeby się domagać informacji i ich uwiarygodnienia.

    > Jeśli nei przy podpisywaniu to czy później, za 3, 5 lat ktoś może
    > szukać czy byłem w tym czasie studentem?

    A dlaczego miałby nie móc?
    Sugerujesz, że pytanie czy ktoś 5 lat temu był studentem jest karalne?
    Znaczy wszyscy dziennikarze, którzy usiłowali ustalić czy b. prezydent
    studiował i z jakim skutkiem powinni iść siedzieć? ;)
    Już pomijam, że w zakresie obowiązków wobec ZUS ma "uzasadniony interes
    prawny" aby szukać tej informacji!

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-01-29 18:28:53
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Już pomijam, że w zakresie obowiązków wobec ZUS ma "uzasadniony interes
    > prawny" aby szukać tej informacji!

    Spokojnie - wszystko jest w pełni legalne, tylko to moja pierwsza umowa :)

    I chciałbym wiedzieć teraz i na przyszłość.

    A zapytam jeszzce o coś takiego: ktoś coś mówił, że jeśli mam >3 umowy z tą
    samą osobą to może być problem, tak/nie?

    I drugie - nic nie zmieniło się w kwestii studentów i umów zleceń? (brak
    ubezpieczenia społecznego - tylko podatek).

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 4. Data: 2008-01-30 08:01:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> napisał\
    > A zapytam jeszzce o coś takiego: ktoś coś mówił, że jeśli mam >3 umowy z
    > tą samą osobą to może być problem, tak/nie?

    A nie chodziło o umowy o pracę na czas określony...?

  • 5. Data: 2008-01-30 08:11:00
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał

    > A nie chodziło o umowy o pracę na czas określony...?

    Nie, umowa zecenie.

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl