  • 11. Data: 2006-03-05 21:35:43
    Temat: Re: uporczywy komorkowicz
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:440b5855@news.home.net.pl...

    > Dać się pewnie jakoś da, tylko po co?

    No to zrób takie przekierowanie. Nie da się.

    > No, chyba że ktoś koniecznie chce mieć kłopoty za niepotrzebne
    > blokowanie numeru alarmowego ;)

    Kłopoty to miałby dzwoniący, a nie przekierowujący.

    Piotr

  • 12. Data: 2006-03-05 21:48:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek wrote:

    > No to zrób takie przekierowanie. Nie da się.

    Sam zrób. Nie zamierzam blokować numeru alarmowego tylko dla twojej
    przyjemności.

    > Kłopoty to miałby dzwoniący, a nie przekierowujący.

    Bzdura. Dla telefonu docelowego - dzwoni przekierowujący.

  • 13. Data: 2006-03-05 22:06:13
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Sam zrób.

    Jak mam zrobić, skoro się nie da? :)

    > Nie zamierzam blokować numeru alarmowego tylko dla twojej
    > przyjemności.

    Ale o jakim blokowaniu piszesz? Co 20 sekund ktoś do Ciebie dzwoni?
    Spróbuj zrobić przekierowanie (kodem *21*997#), a jeżeli się uda,
    to za chwilkę je skasuj kodem #21#. Ale się nie uda, więc
    nie bredź.

    > Bzdura. Dla telefonu docelowego - dzwoni przekierowujący.

    Bzdura! Na numerze docelowym pokazuje się CID dzwoniącego,
    a nie przekierowującego.

    Piotr

  • 14. Data: 2006-03-05 22:17:36
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > No to zrób takie przekierowanie. Nie da się.

    U mnie - Radomsko centrala E10B DA SIĘ - i zawsze sie dalo!!!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2006-03-05 22:34:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 5 Mar 2006 22:15:26 +0100, "PiotRek"
    <b...@g...pl.invalid> wrote:

    >Wybacz, ale Twoja rada nie ma _żadnego_ sensu.
    >Nie da się zrobić przekierowania na numer alarmowy.
    Jesli sie nie da to mozna zrobic przekierowanie na numer miejski
    podkladkowy pod alarmowy :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 16. Data: 2006-03-05 22:37:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek wrote:

> [...]
    > Spróbuj zrobić przekierowanie (kodem *21*997#), a jeżeli się uda,
    > to za chwilkę je skasuj kodem #21#. Ale się nie uda, więc

    Widać załatali... Podobnie jak w tlenofonie możliwość wpisania dowolnego
    CID.

    > Bzdura! Na numerze docelowym pokazuje się CID dzwoniącego,
    > a nie przekierowującego.

    Nie do końca - sprawdź a zobaczysz, że pojawia się symbol przekierowania.

    Jeszcze muszę sprawdzić jak to wygląda, jakbym na przekierowujący
    dzwonił z zastrzeżonego.

    Tak czy inaczej zainteresowane służby będą wiedziały, że połączenie było
    przekierowywane i na pewno nie potraktują miło osobę przekierowującą
    swoje połączenia na telefon alarmowy.

  • 17. Data: 2006-03-05 23:18:13
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    wiadomości news:440b6841$1@news.home.net.pl...

    > Nie do końca - sprawdź a zobaczysz, że pojawia się symbol przekierowania.

    Zalezy od urzadzenia koncowego.

    > przekierowywane i na pewno nie potraktują miło osobę przekierowującą
    > swoje połączenia na telefon alarmowy.

    Mysle, ze poczatkowo, to sie wezma za dzwoniacego. Gdy postraszenie go nie
    poskutkuje i sprawa trafilaby np do sadu - wowczas dzwoniacy istotnie
    wykaze, ze to nie on dzwonil na numer alarmowy - a wiec jego blokowanie nie
    bylo jego zamiarem. Jak po nitce do klebka bedzie mozna wowczas dojsc do
    przekierowujacego (jako abonenta B, do ktorego w ramach rzekomego umyslnego
    blokowania numeru alarmowego dzwonil dzwoniacy).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2006-03-06 00:09:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD wrote:

    > Zalezy od urzadzenia koncowego.

    Oczywiście. Ale to oznacza, że informacja o przekierowaniu jest dostarczana.

    > Mysle, ze poczatkowo, to sie wezma za dzwoniacego.

    Myślę, że się mylisz ;)

  • 19. Data: 2006-03-06 00:38:45
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    wiadomości news:440b7dc5$1@news.home.net.pl...

    > Myślę, że się mylisz ;)

    Mysle, ze prawdopodobienstwo, ze dyzurny i jego koledzy wpadna od razu na
    pomysl, ze dokonano przekierowania jest znikome!
    Dla nich sprawa bedzie poczatkowo oczywista - wydzwania ktos uporczywie i
    wyswietla sie numer - zatem winien jest wlasciciel tego numeru, ktory sie
    wyswietla!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2006-03-06 06:30:15