  • 1. Data: 2006-03-05 11:00:41
    Temat: NIP 1
    Od: "JDP" <N...@j...com-NOSPAM>

    Witam, mam pytanie,
    zmieniłem adres działalności formy, dokonałem zmiany we Wpisie do Ewidencji,
    ale nie zgłosiłem jeszce w US zmiany na NIPie 1.

    Jaki czas mam aby to zgłosić i jakie sa ew. konsekwencje za ponad miesięczną
    zwłokę ?

    dzieki za info
    pozdrawiam
    JDP

  • 2. Data: 2006-03-05 11:08:15
    Temat: Re: NIP 1
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > ale nie zgłosiłem jeszce w US zmiany na NIPie 1.
    >
    > Jaki czas mam aby to zgłosić i jakie sa ew. konsekwencje za ponad

    Bodajze 2 tygodnie (14 dni) od zaistnienia zmiany.

    Złoz normalnie ten NIP-1 i nikt nie powinien sie przyczepic. Chyba, ze komus
    podpadles i bedą chcieli Ci dokopac.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl