  • 81. Data: 2022-01-27 09:42:05
    Temat: Re: unijne kary
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > To nie pamiętasz jak z jeden gość dostał czapę za machlojki na mięsie?
    > Nie przypominam jego nazwiska, bo jego syn żyje i bardzo go cenię.
    > Chyba wiesz, o kogo chodzi?

    Pokazówka dla takich naiwnych durniów jak ty, która miała przykryć wieczne
    niedostatki towaru.
    Uwierzyłeś? To głupi. Wierzysz dalej? To głupi umrzesz.

  • 82. Data: 2022-01-27 09:48:16
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Kakao jeszcze w Polsce nie rośnie, więc nasi, kurwa, "przyjaciele"
    > nałożyli nam embargo. Czemu udajesz, że o tym nie wiesz?

    Idź amebo zorientować się kto nałożył embargo, a gdzie rośnie kakao.

    > A teraz wpierdalasz wyroby kiełbasopodobne i nie narzekasz.

    Możesz kupić kiełbasopodobne, możesz kupić prawdziwą kiełbasę.
    Twój wybór.
    Wówczas nie miałeś żadnego (i to dosłownie), ale chrzanisz debilizmy jakby
    kiełbasy były dostępne na każdym rogu.

    > Zrobili nam kolorową rewolucje?
    > Tylko z tym, że Polacy dali dupy najtaniej jak się dało.
    > Ukraina próbowała walczyć, a Białoruś w ogóle się nie dała.

    Nie, szanowny idioto -- skończyła się kasa.
    Jakby była, to nadal mielibyśmy komunizm, bo nikt nie wychodziłby na ulice.

    > Bywałem na Białorusi i widziałem, że ludzie żyją lepiej i godniej niż w
    > Polsce.

    "Dla przykładu na kilogram jabłek Białorusin musi wydać 0,3 proc. swojej
    średniej pensji, a Polak zaledwie 0,09 proc."

    Czyli jesteś jednak idiotą.

    > Ale masz jakieś dane? Linki? Cokolwiek?

    Mądry sam znajdzie, głupiemu trzeba podać.
    Masz:
    https://oko.press/polska-nie-zdrowieje-srednia-dlugo
    sc-zycia-w-naszym-kraju-przestala-rosnac-raport-o-st
    anie-zdrowia-spoleczenstwa/

  • 83. Data: 2022-01-27 09:50:07
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Gówno mnie to obchodzi debilu.
    > Mowa była o produkcji na eksport przez polskie firmy.

    Tępy komuchu, miałeś pretensje do prywatnych osób, że sprzedali swoją firmę.

  • 84. Data: 2022-01-27 10:34:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 05:10:29 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Bywałem na Białorusi i widziałem, że ludzie żyją lepiej i godniej niż w
    > Polsce.

    To wszystko wyjaśnia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 85. Data: 2022-01-27 10:41:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Jan 2022 21:52:02 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > to była prywatna firma i została sprzedana.

    Z ciekawości zapuściłem gugla i okazuje się, że stocznię sprzedano w lipcu
    2018.
    Czemu nie sprzedali Orlenowi tylko jakimś Francuzom?
    A w ogóle to powstała w 1990. Czemu nie było jej w czasach wcześniejszego
    dobrobytu?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 86. Data: 2022-01-27 15:16:47
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.01.2022 o 09:42, n...@o...pl pisze:

    > Pokazówka dla takich naiwnych durniów jak ty, która miała przykryć wieczne
    > niedostatki towaru.
    > Uwierzyłeś? To głupi. Wierzysz dalej? To głupi umrzesz.

    Czapa to czapa!
    Następców już nie było.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 87. Data: 2022-01-27 15:29:34
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.01.2022 o 09:48, n...@o...pl pisze:

    > Idź amebo zorientować się kto nałożył embargo, a gdzie rośnie kakao.

    No tak, faktycznie kakao rośnie pod Koluszkami.
    A embargo nałożył Gorbaczow.

    > Możesz kupić kiełbasopodobne, możesz kupić prawdziwą kiełbasę.
    > Twój wybór.
    > Wówczas nie miałeś żadnego (i to dosłownie), ale chrzanisz debilizmy jakby
    > kiełbasy były dostępne na każdym rogu.

    Bo były.
    Prawdziwą czekoladę też można było kupić.

    > Nie, szanowny idioto -- skończyła się kasa.
    > Jakby była, to nadal mielibyśmy komunizm, bo nikt nie wychodziłby na ulice.

    Daliśmy dupy za frajer i żadne zaklęcia nie pomogą.

    > "Dla przykładu na kilogram jabłek Białorusin musi wydać 0,3 proc. swojej
    > średniej pensji, a Polak zaledwie 0,09 proc."
    >
    > Czyli jesteś jednak idiotą.

    Mamy nadprodukcję bo Putin się wypiął na nas.
    Jabłka można było brać i za darmo prosto z sadu, a i tak gniły.

    Ale co tu podlinkowałeś?
    Poparcie mojej tezy? :D

    Ty to jesteś debil! Hahaha :)

  • 88. Data: 2022-01-27 15:31:22
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.01.2022 o 09:50, n...@o...pl pisze:

    > Tępy komuchu, miałeś pretensje do prywatnych osób, że sprzedali swoją firmę.

    Pozwól, że zacytuję:
    ">> Gówno mnie to obchodzi debilu.

    No, debil do kwadratu :)

  • 89. Data: 2022-01-27 15:53:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 15:29:34 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Bo były.
    > Prawdziwą czekoladę też można było kupić.

    Nie każdy mógł kupować w sklepach za żółtymi firankami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 90. Data: 2022-01-27 16:24:44
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Czapa to czapa!
    > Następców już nie było.

    Byli, byli, tylko byli sprytniejsi i partyjni, na dodatek już wyroków śmierci
    nie było za coś takiego.