  • 71. Data: 2022-01-26 21:50:10
    Temat: Re: unijne kary
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Ciemny jesteś, więc podpowiem: W Polsce komunizmu nigdy w historii nie było.

    Piszę o brudnej wodzie, idioto.

    > No nie! przecież umarł by z głodu!

    Żyj swoimi mirażami.

  • 72. Data: 2022-01-26 21:50:33
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Tak, to te styropianowe kurwy, które za kilka dolarów sprzedali swój kraj.

    Nie wiem czy jesteś bardziej tępy, czy bardziej głupi.

  • 73. Data: 2022-01-26 21:52:02
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > "Delphia Yachts, największa stocznia jachtowa, została sprzedana
    > francuskiemu koncernowi Beneteau. Według Gazety Wyborczej, powstać ma
    > spółka, w której nabywca obejmie 80% udziałów, a pozostałe 20% zostaną w
    > rękach obecnych właścicieli."
    >
    > Jakieś pytania?

    Tak bałwanie -- to była prywatna firma i została sprzedana.
    Jako mentalny komuch chciałbyś zabronić tego?

  • 74. Data: 2022-01-26 21:52:45
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Podatki to są ochłapy!
    > Liczy się zysk który wypływa za granicę - do właścicieli!
    >
    > Cieszysz się jak lokaj, którego pracodawcy kupili sobie konia.
    > Że przecież za czyszczenie go dostanie parę groszy więcej.

    To trzeba było kupić jak sprzedawali.

  • 75. Data: 2022-01-27 04:56:34
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 21:52, n...@o...pl pisze:

    > Tak bałwanie -- to była prywatna firma i została sprzedana.
    > Jako mentalny komuch chciałbyś zabronić tego?

    Gówno mnie to obchodzi debilu.
    Mowa była o produkcji na eksport przez polskie firmy.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 76. Data: 2022-01-27 04:58:35
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 21:49, n...@o...pl pisze:

    > :D Uśmiałem się. Ty faktycznie żyjesz w swoim matrixie.

    To nie pamiętasz jak z jeden gość dostał czapę za machlojki na mięsie?
    Nie przypominam jego nazwiska, bo jego syn żyje i bardzo go cenię.
    Chyba wiesz, o kogo chodzi?

  • 77. Data: 2022-01-27 05:02:21
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 21:50, n...@o...pl pisze:

    > Piszę o brudnej wodzie, idioto.

    To czemu tytułujesz mnie komunistą?
    A kolegów, to sobie poszukaj na murku przed sklepem a ode mnie się
    odpierdol.

    > Żyj swoimi mirażami.

    Wpierdalaj ocet! 40 mln, ludzi nim się żywiło przez 40 lat i dobrze
    wyglądali przynajmniej.

  • 78. Data: 2022-01-27 05:03:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Nie wiem czy jesteś bardziej tępy, czy bardziej głupi.

    Temat ci się młocie wyczerpał i nie wiedziałeś, co napisać?

  • 79. Data: 2022-01-27 05:04:15
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > To trzeba było kupić jak sprzedawali.

    Debil to mało powiedziane...

  • 80. Data: 2022-01-27 05:10:29
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 21:45, n...@o...pl pisze:

    > Zwłaszcza z wyrobu czekoladopodobnego.

    Kakao jeszcze w Polsce nie rośnie, więc nasi, kurwa, "przyjaciele"
    nałożyli nam embargo. Czemu udajesz, że o tym nie wiesz?

    A teraz wpierdalasz wyroby kiełbasopodobne i nie narzekasz.

    > To teraz wiesz dlaczego to wszystko gruchnęło z wielkim hukiem.

    Zrobili nam kolorową rewolucje?
    Tylko z tym, że Polacy dali dupy najtaniej jak się dało.
    Ukraina próbowała walczyć, a Białoruś w ogóle się nie dała.

    > Ale zawsze Białoruś czy Kuba się polecają.

    Bywałem na Białorusi i widziałem, że ludzie żyją lepiej i godniej niż w
    Polsce.

    > Jesteś po prostu tłukiem, który myśli że jedzenie było zdrowe, tylko ludzie na
    > przekór władzy szybciej umierali.

    Ale masz jakieś dane? Linki? Cokolwiek?