  • 1. Data: 2022-01-22 22:15:12
    Temat: Wycinanie strun głosowych psom w mieście
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Podobno jest takie prawo w Niemczech lub Austrii, że jesli ktoś chce
    trzymać w mieście zwierze: psa, to musi mu wyciąć struny głosowe, aby
    nie szczekał i nie zakłócał spokoju sąsiadom.
    Nie chce mi się wierzyć w to prawo.

    Wpisałam w google:
    wycinanie strun głosowych u psa niemcy

  • 2. Data: 2022-01-23 14:10:23
    Temat: Re: Wycinanie strun głosowych psom w mieście
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 22.01.2022 o 22:15, Monika Głowacka pisze:
    > Nie chce mi się wierzyć w to prawo.

    zakazane - w niemczech i większości UE

    ale jest taki wyrok z oregonu z 2017

  • 3. Data: 2022-01-23 19:57:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-01-23 o 14:10, m4rkiz pisze:

    > zakazane - w niemczech i większości UE
    >
    > ale jest taki wyrok z oregonu z 2017

    https://tvn24.pl/polska/sad-zbyt-glosno-szczekajacym
    -psom-nalezy-podciac-struny-glosowe-ra771939-2447726

    Kastrować tak, podciąć struny nie.
    Oto logika.

  • 4. Data: 2022-01-23 20:09:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz, a według Niemców taki Watykan knebluje biskupów w Polsce, ale nie chce mi
    się wierzyć w to.

    -----

  • 5. Data: 2022-01-24 09:00:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-23-stycznia-2022 o 19:57, t-1 pisze:

    > Kastrować tak, podciąć struny nie.
    > Oto logika.

    A może zachować się całkiem humanitarnie i nie trzymać psa na 20 metrach
    w bloku?
    Ja nie miałbym sumienia tak maltretować żywe stworzenie stworzone do
    biegania.
    Piętro niżej mieszka babcia co tak spasła pieska że już ledwo chodzi.

  • 6. Data: 2022-01-24 11:42:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 22 Jan 2022 22:15:12 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

    > Podobno jest takie prawo w Niemczech lub Austrii, że jesli ktoś chce
    > trzymać w mieście zwierze: psa, to musi mu wyciąć struny głosowe, aby
    > nie szczekał i nie zakłócał spokoju sąsiadom.

    W sumie można problem ominąć, bo malamuty praktycznie szczekają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-01-24 12:14:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 09:00:57 +0100, _Master_ wrote:

    > A może zachować się całkiem humanitarnie i nie trzymać psa na 20 metrach
    > w bloku?
    > Ja nie miałbym sumienia tak maltretować żywe stworzenie stworzone do
    > biegania.

    Psy zdaja sie to lubic, o ile oczywiscie maja regularne spacery.

    > Piętro niżej mieszka babcia co tak spasła pieska że już ledwo chodzi.

    Myslisz, ze pies narzeka na pelną miske ?

    J.

  • 8. Data: 2022-01-26 17:34:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2022 22:15:12 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

    > Nie chce mi się wierzyć w to prawo.

    I skąd ta ekscytacja? A kastracja zwierząt hodowlanych czy domowych
    jest OK? A przycinanie uszu i ogonów u niektórych psich ras? Ba, a
    przycinanie warg sromowych kobietom w Afryce jest OK? Swojemu gatunkowi
    robimy krzywdę a ty się użalasz nad psami.
    --
    Jacek
    I hate haters.