  • 1. Data: 2022-01-24 11:06:10
    Temat: unijne kary
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Slychac, ze UE chce wyegzekowac nałozone na nas grzywny,
    i czeka na odpowiednie platnosci.

    I co z tego dalej wyjdzie, jak rzad otrzyma przelew
    "na cel XXX 200 mln zgodnie z umową minus kompensata grzywny 150mln".

    Wplynie 50mln na cel XXX, czy rzad sobie jakos rozliczy?

    Bo jak znam zycie, to potem Unia zażąda rozliczenia dotacji 200mln,
    i znow bedzie 150mln do zwrotu :-)

    J.

  • 2. Data: 2022-01-24 11:21:18
    Temat: Re: unijne kary
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Rząd sobie rozliczy to w składce.

    Przecież to oczywiste.

  • 3. Data: 2022-01-24 12:12:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 11:21:18 +0100, _Master_ wrote:
    > Rząd sobie rozliczy to w składce.
    > Przecież to oczywiste.

    Jest mozliwe, ale poniewaz nadal otrzymujemy z Unii wiecej niz
    placimy, to czegos zabraknie.

    W dodatku za niewplaconą skladke policza nam odsetki :_)

    J.

  • 4. Data: 2022-01-24 12:54:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 24 Jan 2022 12:12:14 +0100, J.F napisał(a):

    > poniewaz nadal otrzymujemy z Unii wiecej niz
    > placimy, to czegos zabraknie.
    >
    > W dodatku za niewplaconą skladke policza nam odsetki

    Po rozbiciu mafii watowskich to nie ma znaczenia, bo pieniędzy mamy tyle,
    że nie wiadomo co z nimi zrobić. Dobiegły mnie słuchy o kolejkach chcących
    od nas pożyczać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2022-01-24 15:05:38
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 12:12, J.F pisze:

    > Jest mozliwe, ale poniewaz nadal otrzymujemy z Unii wiecej niz
    > placimy, ...

    Co to ludziom porobiło się we łbach? :)

    Pytanie pomocnicze: Jaką część pensji zanosisz do Carrefoura, Auchana,
    Lidla i innych?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 6. Data: 2022-01-24 15:51:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-24-stycznia-2022 o 12:12, J.F pisze:
    > Jest mozliwe, ale poniewaz nadal otrzymujemy z Unii wiecej niz
    > placimy, to czegos zabraknie.

    Uświadom sobie że unijne dotacje rocznie na czysto to ok 10% Polskiego
    rocznego budżetu.

    Jeśli dodasz tą informację do Twojego słusznego rozumowania to jak nic
    Ci wychodzi że lepiej nie brać "DOTACJI"

  • 7. Data: 2022-01-24 15:54:44
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Co to ludziom porobiło się we łbach? :)
    >
    > Pytanie pomocnicze: Jaką część pensji zanosisz do Carrefoura, Auchana,
    > Lidla i innych?

    To co zostawimy w Carrefourze odliczyć można od składki? :D

  • 8. Data: 2022-01-24 15:56:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 15:05:38 +0100, Wiesiaczek wrote:

    > Co to ludziom porobiło się we łbach? :)
    >
    > Pytanie pomocnicze: Jaką część pensji zanosisz do Carrefoura, Auchana,
    > Lidla i innych?

    A gdzie oni kupuja towary ?

    A poza tym jest jakis zakaz, zebym zanosil do polskiej sieci, naszej,
    patriotycznej, ojczystej ?

    J.

  • 9. Data: 2022-01-24 16:05:19
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 15:56, J.F pisze:

    > A gdzie oni kupuja towary ?
    >
    > A poza tym jest jakis zakaz, zebym zanosil do polskiej sieci, naszej,
    > patriotycznej, ojczystej ?

    Nie ma.
    Wyboru też nie ma :)

    Spójrz na te tłumy w tych marketach i powiedz tym ludziom, żeby poszli
    kupować w Społem.

    Tak, że nie pierdol głupot tylko racz zauważać fakty.
    A faktem jest, że to my utrzymujemy Unię.

  • 10. Data: 2022-01-24 19:08:56
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > A gdzie oni kupuja towary ?

    Dobre pytanie.

    Ano kupują w SWOICH fabrykach na terenie Polski - oleje, cukier, sól,
    wyroby mleczne, napoje i reszta (Danon, Coca-Cola, Zakłady Tłuszczowe
    "Kruszwica", Suedzucker Polska S.A., Nordzucker Polska S.A., Pfeifer &
    Langen Polska S.A. etc.) .
    Tym samym generują dodatkowy odpływ kasy z Polski.

    Tak więc płacimy nie tylko marketom zachodnim ale też producentom zachodnim.