  • 91. Data: 2022-01-27 16:30:17
    Temat: Re: unijne kary
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > No tak, faktycznie kakao rośnie pod Koluszkami.
    > A embargo nałożył Gorbaczow.

    Sam widzisz, żeś głupi jak but. To gdzie rośnie kakao?

    > Bo były.

    :DD

    > Prawdziwą czekoladę też można było kupić.

    :DD
    Kolega komuch zapomniał, że nie każdy jak on służył w partii.

    > Daliśmy dupy za frajer i żadne zaklęcia nie pomogą.

    Nawet nie potrafisz podać kontrargumentu - taki ratlerek co szczeka i szczeka.

    > Mamy nadprodukcję bo Putin się wypiął na nas.
    > Jabłka można było brać i za darmo prosto z sadu, a i tak gniły.

    Ale masz pięknie zjebany umysł :D Inne owoce i warzywa też?
    Nie rozważałeś wizyty u psychiatry? Piszesz jak inflantylne dziecko.

    sc-zycia-w-naszym-kraju-przestala-rosnac-raport-o-st
    anie-zdrowia-spoleczenstwa/

    > Ale co tu podlinkowałeś?
    > Poparcie mojej tezy? :D
    > Ty to jesteś debil! Hahaha :)

    Nie, tępaku, ty nawet wykresów czytać nie umiesz :D
    OK, zrobię to za ciebie, bo kalectwu trzeba pomagać.

    1970 - średnia długość życia to 66,5 roku
    1990 - zaczyna rosnąć
    2015 - rośnie do 73 lat

    Jeżeli twoja dysfunkcjonalność nadal ci nie potrafia ogarnąć prostej rzeczy, to
    daj znać. Zakreślę kółkiem, idioto!

  • 92. Data: 2022-01-27 16:31:08
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Pozwól, że zacytuję:
    > ">> Gówno mnie to obchodzi debilu.
    >
    > No, debil do kwadratu :)

    Zdziecinniały starcze -- przeczytaj swój pierwszy cytat.
    To ten na górze.

  • 93. Data: 2022-01-27 19:30:59
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.01.2022 o 15:53, Olin pisze:

    > Nie każdy mógł kupować w sklepach za żółtymi firankami.

    No jasne! Przecież czarna wołga stałą przed takim sklepem i porywali
    klientów na macę.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 94. Data: 2022-01-27 19:34:15
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 27.01.2022 o 16:30, n...@o...pl pisze:

    > Sam widzisz, żeś głupi jak but. To gdzie rośnie kakao?

    > :DD

    > :DD
    > Kolega komuch zapomniał, że nie każdy jak on służył w partii.

    Z chujami się nie koleguję, szukaj sobie kolegów gdzie indziej.
    Gówno o mnie wiesz palancie i w związku z tym wypierdalasz z mojego
    czytnika. PLONK!

  • 95. Data: 2022-01-27 22:39:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-25 o 18:52, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > Produkowaliśmy statki, traktory, maszyny budowlane, samochody i tysiące
    > innych rzeczy na przyzwoitym poziomie.

    > Tu się zgadza, zajął Polskę i zrobił z ludzi niewolników.
    > czyli: Minimalna pensja (czterokrotnie niższa niż na zachodzie), minimum
    > opieki medycznej, żeby to bydło za wcześnie nie wyzdychało, i pasza
    > sprzedawana w ich sklepach nafaszerowana chemią.

    > Tak, kupowałbym w Społem. Co w tym złego?

    > Żarcie też z Chin - najtańsze.
    > Zresztą nawet nie chce mi się zaczynać flejma na temat "żywności"
    > sprzedawanej w marketach - toż to zwykłe gówno tylko ładnie opakowane.

    Uwaga na ciasta z olejem palmowym.
    Przed świętami Bożego Narodzenia rzucili na lady pełno ciast z tym
    olejem. Dobrze, że noszę (jak idę po zakupy) lupę i moglam przeczytać
    skład takiego ciasta-trucizny.

    --
    animka

  • 96. Data: 2022-01-27 22:52:13
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Z chujami się nie koleguję, szukaj sobie kolegów gdzie indziej.
    > Gówno o mnie wiesz palancie i w związku z tym wypierdalasz z mojego
    > czytnika. PLONK!

    Po postach widać, że nie trzeba znać osobiście kretyna, by go z góry wyczuć.

  • 97. Data: 2022-01-28 10:19:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 Jan 2022 19:30:59 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > No jasne! Przecież czarna wołga stałą przed takim sklepem i porywali
    > klientów na macę.

    Nie wiedziałem, że towarzysze z Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego i
    członkowie biura politycznego PZPR byli porywani na macę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 98. Data: 2022-01-28 15:03:54
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 28.01.2022 o 10:19, Olin pisze:

    > Nie wiedziałem, że towarzysze z Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego i
    > członkowie biura politycznego PZPR byli porywani na macę.

    No jak to?! Każdy kto chciał kupić czekoladę w jakimś sklepie z żółtymi
    firankami (nawet takiego nie widziałem) był porywany do czarnej wołgi.

  • 99. Data: 2022-01-28 17:52:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-27 o 22:52, n...@o...pl pisze:

    > Po postach widać, że nie trzeba znać osobiście kretyna, by go z góry wyczuć.

    Czekolada była bez problemu dostępna tyle że na kartki.
    Jak ktoś nie miał kartek to czekolady były prawie w każdym zieleniaku,
    tyle że były zagraniczne (wtedy to nie była wada) i kosztowały tyle co
    pół litra.

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2022-01-31 07:45:47
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28.01.2022 o 17:52, RadoslawF napisał:

    > Czekolada była bez problemu dostępna tyle że na kartki.

    problem był taki, że rzadko była to czekolada, częściej wyrób
    czekoladopodobny...

    --
    http://zrzeda.pl