  • 1. Data: 2004-09-27 15:08:27
    Temat: umowa neo 12 miesiecy
    Od: "dick" <d...@o...pl>

    Witam mam ptanie czy tpsa moze zerwac umowe zawarta na czas 12 miesiecy ?
    w regulaminie znajduje sie cos takiego
    § 17

    TP ma prawo wypowiedzieç Klientowi Umowe z zachowaniem 30-dniowego okresu

    wypowiedzenia.

    czyli klient tez powinien miec mozliwosc wypowiedzenia umowy zawartej na 12
    miesiecy?

    przynajmniej tak jest w tel GSM mozna wypowiedziec umowe oczywiscie jest
    kara ale zawsze to mozna zrobic

    czy z neostrada jest podobnie ? mozna wypowiedziec taka umowe ? i czy tpsa
    moze ja wypowiedziec ?

    Pozd.

  • 2. Data: 2004-09-27 15:14:47
    Temat: Re: umowa neo 12 miesiecy
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <d...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > kara ale zawsze to mozna zrobic
    >
    > czy z neostrada jest podobnie ? mozna wypowiedziec taka umowe ? i czy tpsa

    Obydwie strony mogą ją wypowiedzieć, tyle że abonent zapłaci karę, a
    TPSA nie.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-09-27 15:15:53
    Od: "dick" <d...@o...pl>

    > Obydwie strony mogą ją wypowiedzieć, tyle że abonent zapłaci karę, a
    > TPSA nie.

    ok kara jest nie istotna pomijam ten fakt :) chodzi mi o sam mozliwosc
    czyli tpsa lub ja mozemy wypowiedziec ta umowe zawarta na 12 miesiecy
    bo np taki mamy kaprys

  • 4. Data: 2004-09-27 17:50:37
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2004 15:14:47 +0000 (UTC), Samotnik naskrobał(a):

    > Obydwie strony mogą ją wypowiedzieć, tyle że abonent zapłaci karę, a
    > TPSA nie.

    z czego wywodzisz że klient może wypowiedzieć umowe?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-09-27 18:09:21
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <lobo_(usun_to)@autograf.pl> napisal(a):

    > z czego wywodzisz że klient może wypowiedzieć umowe?

    A dlaczego nie może? Czy jest to napisane w umowie, że nie może (i czy
    taki zapis jest dozwolony)? Bo w mojej o ile pamiętam nie jest.

  • 6. Data: 2004-09-27 19:36:24
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Temat wałkowany na alt.pl.neostrada
    JaC

  • 7. Data: 2004-09-28 05:16:30
    Od: "> mAnDeLbRoT <" <mandelbrot@t_l_e_n.p_l>

    Użytkownik "dick" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    okresu
    > wypowiedzenia.
    > czyli klient tez powinien miec mozliwosc wypowiedzenia umowy zawartej na

    Ja sie swego czasu dowiadywalem jak z tym jest i umowe Neostrady (podobnie
    jak kazda inna, oczywiscie ponoszac pewne konsekwencje) mozna wypowiedziec,
    z tym ze placi sie kare, ktora obliczaja jako roznica pomiedzy oferta
    promocyjna (bo taka jest w tym wypadku umowa na czas okreslony) a
    standardowa (czyli na czas nieokreslony). Czyli kara wyniesie (czas od
    podpisania do zerwania umowy) x (199 - 149). Tak mnie przynajmniej
    informowala pani w jakims specjalnym biurze finansowym TP, bo na infolinii
    na to i pare innych pytan nie potrafili udzielic mi odpowiedzi. Marka TP
    mowi sama za siebie.

    pozdrawiam