    From: "> mAnDeLbRoT <" <mandelbrot@t_l_e_n.p_l>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa neo 12 miesiecy
    Date: Tue, 28 Sep 2004 07:16:30 +0200

    Użytkownik "dick" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cj9ajb$ecg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam mam ptanie czy tpsa moze zerwac umowe zawarta na czas 12 miesiecy ?
    > w regulaminie znajduje sie cos takiego
    > § 17 TP ma prawo wypowiedzieç Klientowi Umowe z zachowaniem 30-dniowego
    okresu
    > wypowiedzenia.
    > czyli klient tez powinien miec mozliwosc wypowiedzenia umowy zawartej na
    12
    > miesiecy?

    Ja sie swego czasu dowiadywalem jak z tym jest i umowe Neostrady (podobnie
    jak kazda inna, oczywiscie ponoszac pewne konsekwencje) mozna wypowiedziec,
    z tym ze placi sie kare, ktora obliczaja jako roznica pomiedzy oferta
    promocyjna (bo taka jest w tym wypadku umowa na czas okreslony) a
    standardowa (czyli na czas nieokreslony). Czyli kara wyniesie (czas od
    podpisania do zerwania umowy) x (199 - 149). Tak mnie przynajmniej
    informowala pani w jakims specjalnym biurze finansowym TP, bo na infolinii
    na to i pare innych pytan nie potrafili udzielic mi odpowiedzi. Marka TP
    mowi sama za siebie.

    pozdrawiam