  • 1. Data: 2004-09-27 14:56:48
    Temat: czy policja moze...
    Od: "Tomasz" <6...@i...pl>

    Jestem pelnomocnikiem w sprawie w Sadzie Pracy.
    Chcialbym, aby komisariat Policji w innym miescie wezwal jedna osobe, zadal
    jej na komisariacie jedno dwa pytania, zaprotokolowal to, i odpowiedzi
    wyslal mi.
    Otrzymaneodpowiedzichcialbym wykorzystac podczas rozprawy we wspomnianej
    sprawie.

    Ale.. czy w ogoe jest szansa na to, ze Policja moze zrobic da mnie cos
    takiego? Jesli tak to czy jest jakas ustawa na ktora moglbym sie powolac
    zeby osiagnac cos takiego?

    Moglbym zlozyc wniosek w sadzie pracy o przesluchanie swiadka itp itd, ale
    czy mozna to zrobic przez Policje?

  • 2. Data: 2004-09-27 17:43:12
    Temat: Re: czy policja moze...
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Tomasz napisał(a) w wiadomości

    Nie.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-09-27 22:06:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Nie.

    Na całe szczęście. I bez tego jest ciężko.