  • 1. Data: 2004-09-27 15:19:25
    Temat: archiwa do kapitału początkowego
    Od: "mooo" <m...@b...pl>

    Poszukuję archiwa a dokładnie dokumenty płacowe dla pracownika, który
    w latach 80 pracował w:
    Krajowa Spółdzilenia Pracy Instrumentarzy Muzycznych im. Stanisława
    Moniuszki "TON" w Warszawie
    (w Zakładzie Nr 7 ww Cieszynie)

    Podano mi juz adresy do Związku Lutracyjnego Spółdzileni Pracy, Krajowej
    Rady Spółdzileczej i Krajowego Rejestru Sądowego bym tam pytała gdzie mogą
    znajdować się te dokumenty, ale na pisemne prośby czekam juz długo.
    Czy jest inny sposób by sie dowiedzieć, a może mają te instytucje emaile i
    szybciej sie dowiem?
    Już nie wiem gdzie szukać? i co robić?
    Przeglądałam juz cały internet i nie ma zmianki o tej Spółdzilenii, a może
    zmieniła nazwę?
    Proszę o sugestie ...

    Monira