  • 1. Data: 2004-09-27 14:20:23
    Temat: Wezwanie do sadu i co dalej ?
    Od: slrn <s...@o...pl>

    Witam,

    Sprawa jest nastapujaca... jakis czas temu stalem sie ofiara rozboju z
    doprowadzeniem do stanu bezbronnosci (Art. 280. §1), 2 sprawcow obaj
    zlapani.
    Przyszlo do mnie zawiadomienie dot. oskarzonego xxx w przedmiocie
    rozpoznania wniosku o dobrowolne poddanie sie karze...

    I teraz pare pytan:
    - Czy to oznacza, ze koles sie przyznal bez rozprawy i sad tylko
    wymierzy kare ?
    - Czy na takie posiedzenie sadu beda wzywani swiadkowie ?
    - Czy przez taki krok kara dla bandziora bedzie nizsza ?
    - Kiedy mam zlozyc wniosek o powodztwo cywilne i w jaki sposob ?
    - Czemu wezwanie dotyczy tylko jednego sprawcy ?

    Sorki za taka ilosc pytan ale w tych sprawach jestem kiepski.
    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam!
    slrn

  • 2. Data: 2004-09-27 20:07:01
    Temat: Re: Wezwanie do sadu i co dalej ?
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "slrn" :

> [...]
    >
    > I teraz pare pytan:
    > - Czy to oznacza, ze koles sie przyznal bez rozprawy i sad tylko

    Tak.

    > - Czy na takie posiedzenie sadu beda wzywani swiadkowie ?

    Nie.

    > - Czy przez taki krok kara dla bandziora bedzie nizsza ?

    Niższa niż co ? Jeżeli, chodzi, że będzie niższa niż po rozprawie, to można
    powiedzieć - niekoniecznie.

    > - Kiedy mam zlozyc wniosek o powodztwo cywilne i w jaki sposob ?

    Adhezyjne - do rozpoczęcia przewodu sądowego, w przypadku wyrokowania na
    posiedzeniu Sąd prawdopodobnie odmówi jego przyjęcia, trzeba będzie złożyć
    do wydziału cywilnego.

    > - Czemu wezwanie dotyczy tylko jednego sprawcy ?

    Widocznie jeden widnieje w akcie oskarżenia.

    Marek