  • 1. Data: 2005-03-01 19:17:26
    Temat: ugoda z pracodawcą po wyroku - jak przeprowadzić?
    Od: "frutis" <f...@B...pl>

    witam szanownych grupowiczów, mam zapytanie
    Jak przeprowadzić ugodę z pracodawcą w sprawie niezapłaconej pensji. Ale od
    początku.
    Moj były pracodawca nie wypłacił mi części pensji. Po zrozwiązaniu umowy o
    pracę oczywiście. Wniosłem sprawę do sądu, rozprawa się odbyła i otrzymałem
    wyrok nakazjący zapłatę mi naleznej pensji.
    Pracoawca nie zapłacił. Sprawa przeszła do egzekucji komorniczej.
    Obecnie pracodawca chce się dogadać (dopiero rozmowa przedemną) by wycofać
    roszczenia. Jak to wygląda? Jak wycofuje sięroszczenia i jak to najlepiej
    załatwić?
    Pozdrawiam i dziękujęz góry za pomoc
    frutis

    --
    ----------uwaga na pułapkę w adresie elektronicznym------

  • 2. Data: 2005-03-01 19:40:21
    Temat: Re: ugoda z pracodawc? po wyroku - jak przeprowadzić?
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d02f4t$o09$1@galaxy.uci.agh.edu.pl
    użytkownik *frutis* napisał(a):

    [ciach]
    Ustaw kodowanie
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 3. Data: 2005-03-01 22:31:30
    Od: "frutis" <f...@B...pl>

    : [ciach]
    : Ustaw kodowanie
    : Big Jack
    mógłbyś napisać jak to uczynić? nie jestem biegły, coś zrobiłem ale nie wiem
    czy dobrze, mam kodowanie ISO

    i czy możesz mi pomóc w sprawie o której pisałem?

    frutis

  • 4. Data: 2005-03-02 01:13:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    frutis wrote:
    > : [ciach]
    > : Ustaw kodowanie
    > : Big Jack
    > mógłby? napisać jak to uczynić? nie jestem biegły, co? zrobiłem ale nie wiem
    > czy dobrze, mam kodowanie ISO

    Nie, nie masz. Masz CP-1250. Przynajmniej w nagłówku.

    Jeśli jesteś z Warszawy, mogę Ci udzielić korepetycji ;->

    Jeśli nie - poszukaj kogoś od komputerowych korepetycji w swojej okolicy...

  • 5. Data: 2005-03-02 01:27:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    frutis wrote:

    > mógłbyś napisać jak to uczynić? nie jestem biegły, coś zrobiłem ale nie wiem
    > czy dobrze, mam kodowanie ISO

    Nie, masz CP1250. Jeśli jesteś z Warszawy - zapraszam na korepetycje.
    Odpłatnie ;->

    Jeśli nie - poszukaj kogoś w swojej okolicy lub przeczytaj instrukcję
    obsługi programu.

  • 6. Data: 2005-03-02 02:29:18
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "frutis" <f...@B...pl> naskrobał/a w

    > wycofać roszczenia. Jak to wygląda? Jak wycofuje sięroszczenia

    Wysyłasz pismo, w którym piszesz, że chcesz umorzenia egzekucji.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Ograniczenie predkosci swiatla, to ograniczanie naszych praw obywatelskich i powinno
    byc zwalczane.

  • 7. Data: 2005-03-02 06:37:18
    Od: "frutis" <f...@B...pl>

    : Wysyłasz pismo, w którym piszesz, że chcesz umorzenia egzekucji.
    :

    wystarczy tylko do komornika?

    f.

  • 8. Data: 2005-03-02 10:26:02
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d02qge$mtu$1@galaxy.uci.agh.edu.pl
    użytkownik *frutis* napisał(a):

    >: Ustaw kodowanie

    > mógłbyś napisać jak to uczynić? nie jestem biegły, coś zrobiłem ale
    > nie wiem czy dobrze, mam kodowanie ISO

    Postudiuj http://tiny.pl/ht1 http://tiny.pl/hmhc
    Big Jack

    --
    //////

  • 9. Data: 2005-03-02 21:06:41
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "frutis" <f...@B...pl> naskrobał/a w

    > wystarczy tylko do komornika?

    Tak, on powycofuje wszelkie zajęcia i takie tam.

    Jesteś pewien, że chcesz to zrobić?
    Twój były pracodawca miał bardzo dużo czasu, żeby się dogadywać.
    Dlaczego chce to zrobić dopiero teraz, gdy jest już po wyroku i działa
    komornik?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieta to nie czlowiek, to zebro.

  • 10. Data: 2005-03-02 22:30:27
    Od: "frutis" <f...@B...pl>

    > Jesteś pewien, że chcesz to zrobić?

    szczerze powiem, nie wiem

    > Twój były pracodawca miał bardzo dużo czasu, żeby się dogadywać.
    > Dlaczego chce to zrobić dopiero teraz, gdy jest już po wyroku i działa
    > komornik?
    rozmowa przedemną, zwłaszcza że firma znikła tzn. nie istnieje i została
    sprytnie sprzedana.
    ciekaw jestem co mi były dyrektor zaproponuje
    f.